«تنهاتر از مسیح» اثری متفاوت درباره عاشوراست

تبلیغات بنری


محسن ربیع خواه بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» را کاری متفاوت توصیف کرد و مردم را به تماشای این نمایش دعوت کرد.

یورنا – محسن ربیع خواه پس از تماشای برنامه «تنهایی از مسیح» در گفت وگویی گفت: به همه بازیگران خسته نباشید می گویم که موفق شده اند کار جذاب و شگفت انگیزی را روی صحنه ارائه دهند. «تنها از مسیح» داستانی جالب و شعر عالی دارد. در عین حال از نظر فرم و شمایل مخاطب را خیره می کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه «تنهاتر از مسیح» توانسته به درستی به موضوع و نقش یهود (صهیون) در حادثه عاشورا اشاره کند، گفت: فکر می کنم این اتفاق افتاده و اشاره درستی به نقش یهود است. و در واقعه عاشورا برنده «تنهاتر از مسیح» بود.

ربیعی خا ادامه داد: بارها در داستان ها به دشمنی یهودیان با مسلمانان اشاره شده است و خوب است که الان یکی از برنامه ها به آن اشاره می کند. نمایش «تنهایی از مسیح» بسیاری از موضوعات تاریخی را برجسته می کند و مردم با تماشای آن به عمق دشمنی یهودیان (صهیون) با مسلمانان پی می برند.

ربیع خواه در پایان گفت: امیدوارم همه مردم فرصت تماشای فیلم «تنهاتر از مسیح» را داشته باشند. فکر می کنم هرکسی که به Orchard States بیاید از کار لذت خواهد برد و با کارهای خوب و متفاوتی روبرو خواهد شد.

فصل پنجم نمایش میدانی «تنهایی از مسیحا» به کارگردانی حسن بذرا و تهیه کنندگی امیرحسین تهرانی یکی از محصولات سازمان هنری رسانه اوج و زیر نظر مؤسسه هنرهای رسانه ای سیمای قاقنوس برگزار می شود. . علاقه مندان می توانند برای خرید و رزرو بلیط به سامانه NAMATICKET مراجعه کنند. رجوع به مادون قرمز شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *