فعالیت ۷۲۰ نیروی حوزه سلامت در مرز باشماق برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

تبلیغات بنری


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از فعالیت 720 پرسنل بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در استان باشماق و مرز مریوان به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی به زائران اربعین الشریف خبر داد. حسینی.

یورنا – به گزارش وپادا، فریدون عبدالمالکی با اشاره به آمادگی 16 بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه در منطقه کردستان برای ارائه خدمات به بیماران و مجروحان در ایام اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: در مرز باشماق. گذرگاه مریوان، بیمارستان سیار به منظور ارائه بیمارستان شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام با ظرفیت 50 تخت در کمترین زمان و مسافت به بیماران و مجروحان ارائه خدمات ایده آل می دهد.

بازرسی های بهداشتی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه در استان باشماق و مرزها ادامه دارد

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، کارشناسان بهداشت محیط این دانشگاه در استانداری و مریوان با انجام معاینات بهداشتی روزانه به زائرین حسینی خدمات رسانی می کنند و در 24 ساعت گذشته 320 مورد بررسی بهداشتی در تهیه غذا انجام شده است. مکان ها و امکانات مراکز توزیع، موکب ها و ایستگاه های سلامی گرفته شد

تجهیز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان جهت ارائه خدمات به زائران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از استقرار دو دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 3 نیزه خودکار و یک فروند بالگرد برای انتقال بیماران و مجروحان در مرز باشماق مریوان خبر داد که بیمارستان دانشگاه که شامل 50 تخت است خدمات پزشکی ارائه می کند. بیمارستان شهید قاضی کردستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان به زائرین اربعین حسینی خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه می کند.

عبدالمالکی به آماده باش 70 پایگاه اورژانس جاده ای و شهری در فرمانداری اشاره کرد و افزود: ناوگان لجستیکی شماره 115 در فرمانداری و شهرستان مریوان از تجهیز کامل برخوردار است.

وی به تقویت اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان مریوان اشاره کرد و گفت: سه پایگاه اورژانس شهری و جاده ای به اورژانس پیش بیمارستانی مریوان برای خدمت رسانی به زائران اربعین الحسینی اضافه شد.

آمبولانس هوایی برای انتقال مجروحان آمادگی کامل دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آمادگی اورژانس هوایی دانشگاه در طول چهل روز خبر داد و افزود: در مواقع اورژانسی از طریق سکوی بیمارستان بوعلی مریوان بیماران را به مراکز منتقل خواهیم کرد.

تاکنون 285 زائر حسینی از بیمارستان سیار دانشگاه واقع در مرز باشماق مریوان بازدید کرده اند. وی درباره امکانات و قابلیت های بیمارستان سیار دانشگاه نیز گفت: بیمارستان سیار 50 تختخوابی از مردادماه در مرز باشماق ایجاد شده است. 17 و تا پایان رسمی مراسم، خدمات رسانی معانی الاربعین به زائران ادامه خواهد داشت.

عبدالمالکی افزود: این بیمارستان با امکانات پذیرایی، اورژانس، داروخانه و آزمایشگاه رادیولوژی، اتاق عمل برای اعمال جراحی جزئی، اتاق خنک کننده برای بیماران گرمازدگی و بخش های مردانه و زنانه به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کند. کادر پزشکی مجرب و مجهز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان از ارائه خدمات درمانی در بیمارستان سیار این دانشگاه برای 285 زائرین حسینی تا 3 مرداد ماه خبر داد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *