اسکان اضطراری ۷۸۳ نفر از زائران اربعین‌حسینی توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر

تبلیغات بنری


رئیس سازمان امداد و نجات وابسته به جمعیت هلال احمر کشور از اسکان اضطراری ۷۸۳ زائر ایرانی اربعین حسینی در کمپ های امدادی مرزی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر خبر داد.

یورنا– به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی درباره تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال احمر برای زائران اربعین‌الحسین در مراکز مرزی کشور گفت: در بازه زمانی 15 تا 24 مرداد ماه سال 1403 هجری شمسی یک هزار و 283 نفر از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند.

وی افزود: در این مدت 50 نفر از این بیماران مجروح شدند که 9 نفر به مراکز مرزی عراق تحویل داده شدند و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی، 11 نفر از آنها بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شدند که 3 نفر مجروح شدند. آنها با استفاده از تجهیزات نجات رها شدند.

وی افزود: 143 زائر اربعین الحسینیه توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به صورت میدانی مداوا شدند و نیروهای هلال احمر نیز 11 مورد امداد و نجات ترافیکی را ثبت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور ادامه داد: برای 783 زائر اسکان اضطراری فراهم شد و 1009 نفر از مراجعه کنندگان به مراکز مرزی از خدمات بهداشتی نیروهای هلال احمر از جمله تست فشار خون و قند بهره مند شدند. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *