واگن‌های چینی چه زمانی به تهران می‌رسد؟

تبلیغات بنری


یک گزارش

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه اولین قطار رام تولیدی چین تا بهمن ماه وارد معاونت حمل و نقل شهری می شود، گفت: قطار سراسری نیز به زودی به حمل و نقل شهری اضافه می شود.

یورنا- ترافیک معضل چندین ساله شهر تهران است که همواره در نیمه دوم سال و با شروع سال تحصیلی جدید بیش از پیش با آن مواجه هستیم. این مشکل به ویژه در روزهای ابتدایی ترم پاییز شدید است و باعث سردرگمی بسیاری از افراد از جمله والدین، معلمان، اساتید و دانش آموزان می شود.

در حال حاضر بیش از 30 روز تا ابتدای مهرماه باقی مانده است و به نظر می رسد باید برای اوایل پاییز کمتر برای مسائل ترافیکی برنامه ریزی کرد.

اتوبوس های جدید اضافه کنید و قطارهای مترو را تعمیر کنید

در همین رابطه عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در گفت و گو با … مقدار وی گفت: ستاد مانند هر سال در مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید تشکیل می شود. این ستاد در حوزه های مختلف از جمله حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی فعالیت می کند. مجتمع حمل و نقل شهرداری تهران نیز این روزها اقداماتی را برای اضافه شدن اتوبوس های جدید و تعمیر قطارهای مترو انجام داده است.

وی با بیان اینکه همانطور که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت انشالله تا بهمن ماه اولین قطار ساخت کشور چین وارد معاونت حمل و نقل شهری می شود، ادامه داد: امیدواریم قطار سراسری نیز به زودی راه اندازی شود. به حمل و نقل شهری منتقل شد.

ایجاد هماهنگی بین مترو، اتوبوس، تاکسی و سرویس مدارس

علی رضا نادعلی، سخنگوی رسمی و عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آماده بودن یک رام قطار چینی و بارگیری آن گفت: مقدار وی گفت: قطعاً در مهرماه باید از حداکثر ظرفیت امکانات حمل و نقل که به تدریج در اختیار شهرداری تهران قرار می گیرد، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این منطقه باید تمهیداتی را که برای مقابله با ترافیک مهر مه انجام داده اند اعلام کنند، تصریح کرد: قطعا با آغاز سال تحصیلی جدید هماهنگی بین سرویس های مترو، اتوبوس، تاکسی و مدارس انجام خواهد شد و همچنین این موضوع را در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری کرده و از مراجع ذیصلاح در این خصوص شفاف سازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *