زمان کوتاهی برای آماده‌سازی داشتیم/ پرسپولیس تقویت شده

تبلیغات بنری


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نسبت به سال های گذشته زمان کمتری برای آماده سازی داشتیم.

خبرگزاری مقدار – محمد ربیعی وی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: خوشحالم که در شهر اراک به مردمی خدمت می کنم که یک سال به آنها افتخار می کنم. فردا اولین بازی لیگ است. می دانیم که پرسپولیس دو فصل متوالی و بسیاری از فصل های آخر لیگ قهرمان شده و تیم بسیار قابل احترامی است. از بار فنی و کیفی بسیار خوبی بهره مند است. نسبت به گذشته برای حضور در لیگ نخبگان تقویت شده است.

وی افزود: ما نیز خود را برای این دیدار آماده کردیم اما بدون اغراق باید بگویم که دوره پیش فصل امسال برای همه تیم ها کوتاه بود. در مقایسه با سال های گذشته، زمان می برد تا تیم ها به فرم بهتری برسند. 25 روز تا فصل وقت داشتیم که زمان کمی برای آماده سازی است. این نیز دلایل متعددی دارد که اکثر تیم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند.

سرمربی ذوب آهن اضافه کرد: در خصوص استفاده از چند بازیکن نیز مشکلات اداری داریم که بعد از بازی در مورد آن صحبت خواهم کرد. تمرکز من و تیم روی بازی با پرسپولیس است. با تمام شرایطی که همیشه در اولین دیدارهای لیگ وجود دارد، بازی فردا خوب خواهد بود. امیدوارم هواداران اراکی و بینندگان تلویزیون از دیدن این مسابقه لذت ببرند.

ربیعی در خصوص اینکه آیا شرایط مورد نظر وی در زمینه واگذاری محقق می شود، گفت: فیلمی از شرایط ذوب آهن در سراسر کشور بسیار دیده شد. ما مشکلات خودمان را داشتیم. البته نمی توانم کتمان کنم که انتظار شخصی من از تیمی که فصل گذشته در رده پنجم قرار گرفت این است که شرایطش بهتر شود و بتواند تیم بهتری تشکیل دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته چهار بازیکن خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادیم. 2 بازیکن ما هم سرباز شدند. دو تن از تأثیرگذارترین اعضای ما در اثر ذوب آهن گم شده اند. جواد محمدی به فولاد رفت و باشگاه در آنجا پیگیری های قانونی خود را انجام می دهد و محمدحسین اسلامی به استقلال رفت. نسبت به شروع فصل قبل باید 9-8 تغییر داشته باشیم. باشگاه تمام تلاشش را کرد. شرایط اقتصادی ذوب آهن را هم درک می کنم و می دانم که افراد زیادی تلاش می کنند شرایط مالکیت این باشگاه را رعایت کنند اما آنچه با من مطرح شد برخلاف آنچه بعداً توافق شد بود.

سرمربی ذوب آهن گفت: به هر حال ما ایستادیم و به کار خود ادامه دادیم. امیدوارم در فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات یعنی 7 شهریور ماه از نظر بازیکن در ادامه فصل تیم را تکمیل کنیم و بخشی از آن به فیفا برسد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *