۳۰ درصد بلیت اربعین تا شنبه عرضه می‌شود

تبلیغات بنری


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه 60 درصد ظرفیت بلیت پرواز اربعین تحویل شده است، گفت: 30 درصد بلیت ها تا شنبه هفته آینده تحویل می شود.

یورنا- محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز در نشست خبری پروازهای اربعین که با حضور شرکت های هواپیمایی برگزار شد، گفت: درخواست سفر هوایی در ایام اربعین بیش از یک میلیون نفر است اما با توجه به اینکه به ظرفیت 500 هزار پرواز رفت و برگشت و 500 هزار پرواز رفت و برگشت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه پروازهای اربعین از 26 فرودگاه کشور انجام می شود، گفت: در نظر داریم با افزودن دو فرودگاه تعداد فرودگاه ها را به 28 فرودگاه برسانیم.

محمدی بخش با اشاره به اینکه سرعت توزیع بلیت طی یکی دو روز آینده افزایش می یابد، گفت: 60 درصد بلیت ها را تحویل داده ایم و تا شنبه 30 درصد را تحویل خواهیم داد. مابقی در روزهای آینده منتشر می شود و در این بین فروش گروهی و اجاره ای نیز ممنوع است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به رسیدگی به تخلفات و شکایات گفت: هر سایت یا آژانس مسافرتی که تخلف و اقدام به گرانفروشی بلیت اربعین کند باید جلوی آن گرفته شود و شرکت ها با آنها همکاری نکنند و در نهایت با آنها برخورد خواهد شد. جریمه شد

وی در خصوص نبود بلیت پروازهای الاربعین برای بازه زمانی 24 مرداد تا 18 شهریور در سایت و تکمیل ظرفیت، گفت: از هر چهار نفر یک نفر می تواند بلیت و ظرفیت خریداری کند محدود است، اما با توجه به اینکه شرایط عرضه در سایت ها هنوز در حال انجام نیست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *