تامین بیش از یک هزار میلیون کیلووات ساعت انرژی برای سامانه‌های سرمایشی شهر تهران

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: در مردادماه از محل تامین بیش از یک هزار میلیون کیلووات ساعت انرژی در تهران، 15 درصد انرژی اضافی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به سیستم‌های برودتی و کولر گازی تهران تامین شده است. کشور اعلام شد که شهر تهران ویژه استفاده از سیستم های سرمایشی در مرداد ماه سال جاری با هدف تامین آسایش و آرامش شهروندان با توجه به گرمای بی سابقه هوا ابلاغ شد.

یورنا بر اساس گزارش وزارت نیرو، کامبیز نظریان، مدیرعامل شرکت بزرگ توزیع نیروی برق تهران با اشاره به اینکه بیش از نیمی از مصرف برق شهر تهران در ساعات پیک تابستان مربوط به سیستم های سرمایشی است، گفت: در طول سال مردادماه امسال با هدف تامین آسایش و آرامش، یک هزار و 150 میلیون کیلووات ساعت در ساعات اوج مصرف برای تامین برق مورد نیاز سیستم های سرمایشی در شبکه برق پایتخت توزیع شد.

وی اولویت این شرکت را اعلام کرد. وی بیان کرد: این عدد به این معناست که تنها در مرداد ماه توزیع انرژی در شهر تهران به ویژه برای استفاده از سیستم های سرمایشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 15 درصد افزایش داشته است.

نظیریان خاطرنشان کرد: مصرف برق در سیستم های سرمایشی فشار مضاعفی به شبکه برق وارد می کند لذا از همشهریان می خواهیم راهکارهای ساده ای مانند پرهیز از استفاده از کولر آبی در سرعت بالا و تنظیم دمای کولر گازی را مد نظر قرار دهند. تا 25 درجه سانتیگراد. یا حداقل 24. درجه و نصب شید روی کولرهای آبی به کاهش مصرف برق در این بخش کمک می کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *