هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر رگبار باران و رعدوبرق/ تیم‌های عملیاتی هلال احمر در آماده‌باش کامل قرار گرفتند

تبلیغات بنری


رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در کشور از صدور اخطاریه نارنجی رنگ شماره 54 سازمان هواشناسی مبنی بر رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خبر داد و گفت: تیم عملیاتی هلال احمر در آماده باش کامل قرار گرفته است. .

یورنا – بر اساس گزارش سازمان امداد و نجات؛ محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: اخطار نارنجی شماره 54 سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و دید افقی کم است. چهارشنبه: شمال هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب و جنوب غرب کرمان در ساعات اولیه شب و ظهر پیش بینی می شود.

وی افزود: شمال هرمزگان، جنوب شرق و شرق پرس، جنوب و جنوب غرب کرمان، شمال غرب آذربایجان، شرق آذربایجان، اردبیل و گیلان روز پنجشنبه، شمال هرمزگان، شرق و جنوب شرق فارس، جنوب غرب کرمان، نیمه شمالی. . در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و دید افقی کم پیش بینی می شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور با بیان اینکه تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر در این فرمانداری ها به حالت آماده باش درآمده اند، گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه خطر با اورژانس 112 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *