محمد انصاری از «تنهاتر از مسیح» می‌گوید

تبلیغات بنری


محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس تهران اجرای نمایش های مذهبی مانند «تنهایی از مسیح» را یک آیین کامل دانست.

یورنا – محمد انصاری بازیکن سابق فوتبال در گفت وگویی با اشاره به علاقه اش به برنامه های مذهبی گفت: در صورت امکان سعی می کنم هر سال نمایش میدانی «تنهایی از مسیح» را تماشا کنم.

وی ادامه داد: این نمایش شبیه گل رز و زندگی است و نکات مختلفی را به مخاطب یادآوری می کند.

الانصاری ضمن اشاره به تلاش دست اندرکاران نمایش میدانی «تنهایی از مسیحا» خواستار تداوم و تکرار این نوع نمایش ها شد و گفت: ویژه برنامه فصل پنجم «تنهایی از مسیح» ” افزوده ای به موضوع نقش یهودیان در واقعه عاشورا است. در طول تاریخ دشمنی این قوم با جبهه حق ثابت شده است و باید ابعاد داستان را از زبان هنر برای مردم توضیح داد. زیرا همه می دانیم که در این زمان این اتفاق می افتد و جبهه حق و باطل با هم در تضاد هستند.

این بازیکن در ادامه با اشاره به نامی که معنای این نمایش را یدک می کشد، گفت: بر همه ما واجب است که امام حق، مکتب امام حسین (علیه السلام) را به تنهایی حفظ نکنیم.

الانصاری در پایان گفت: از مردم عزیز دعوت می کنم نمایش «تنهایی از مسیح» را تماشا کنند که کار بزرگی است.

فصل پنجم نمایش بزرگ میدانی «تنهاثیر المسیح» به کارگردانی حسن بذره و تهیه کنندگی امیرحسین تهرانی یکی از آثار سازمان هنری رسانه اوج است که زیر نظر موسسه سیمای قاقنوس برگزار می شود. هنرهای رسانه ای علاقه مندان می توانند برای خرید و رزرو بلیط به سامانه NAMATICKET مراجعه کنند. رجوع به مادون قرمز شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *