برنامه زنده «من زینبم»؛ صدای بانوان در مکتب عاشورا

تبلیغات بنری


تهیه کننده رادیو الاربعین با اشاره به ویژه برنامه زنده «مین زینبم» از تلاش این برنامه برای معرفی توانمندی های زنان و ارتباط با زنان سراسر کشور خبر داد و تاکید کرد: این برنامه به بررسی نقش زنان در تربیت نسل ها می پردازد. پیشرفت اجتماعی آنها با الهام است و شرح حال حضرت زینب (س) است.

یورنا – بنابر اعلام روابط عمومی معاونت صدای مینا نیکانیچ، تهیه کننده رادیو الاربعین، وی درباره ویژه برنامه زنده من زن بام گفت: در این برنامه به بانوان می پردازیم و سعی کردیم با مخاطبان خاص از جمله ارتباط برقرار کنیم. زنان و دختران در سراسر کشور این طبقه باشیم که انسان را می آفریند و در جامعه جریان می آفریند. طبقه ای در دامن آنها که تعهد و تربیت نسل ها در آن شکل می گیرد.

وی ادامه داد: این برنامه با الهام از مکتب عاشورا و سیره حضرت زینب(سلام الله علیها) به معرفی بانوان و توانایی های آنان می پردازد. زنانی که هر کدام در مسیر تکامل اجتماعی و خانوادگی، اهداف و تلاش‌های خود با زندگی زینبی پیوند خورده‌اند، حاملان رسالت این بانوی کربلا هستند.

نیکانیچ درباره قسمت های مختلف این برنامه گفت: در این برنامه با آخرین اخبار حوزه زنان آشنا می شویم و با زنان فعال، نخبگان و جریان سازان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و هنری مصاحبه می کنیم. زمینه های سیاسی فیلدها همچنین در مورد مرزها و موکب ها برای بانوان صحبت خواهیم کرد و توصیه های لازم را برای آمادگی بانوان قبل از سفر و افزایش آگاهی نسبت به موارد ضروری در طول سفر ارائه خواهیم داد. ما همچنین توجه ویژه ای به ترتیبات پزشکی و مراقبت از زنان، کودکان و خانواده ها خواهیم داشت.

عوامل برنامه: مجری: فاطمه مینخوانی، مجری حرم کودکان: آسیه جرجی، دستیار تولید: سپیده آقاجانی، مجری کودک: فاطمه زهال، 8 ساله، نویسنده: محبوبی نجولی، مهدی رسولی و مینا نیکانیک، ارتباطات: مصطفی طالبیان.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *