برگزیدگان «پویش سراسری وعده صادق» در برنامه «نوسان»

تبلیغات بنری


برنامه تلویزیونی «نوسان» از 31 تا 23 مردادماه با ویژه برنامه «بررسی دولتی وعد الصادق» با حضور داوران و برگزیدگان این رویداد از شبکه دو سیما پخش می شود.

یورنا – برنامه نوسان که هر شب بعد از بولتن خبری ساعت 20:30 از 21 تا 23 مرداد 1403 هجری شمسی از شبکه دو سیما پخش می شود، ویژه برنامه بررسی ملی وعده حق در کانال دو سیما کانال سیما; محمد طادی مجری برنامه نوسان در این باره گفت: با توجه به ماهیت برنامه و پوشش آن از وقایع مقاومت و جنگ غزه در سطح بین المللی، سه قسمت از برنامه دعوت و با برگزیدگان بحث و تبادل نظر شد. . و داوران «کمپین ملی وعد الصادق» که در جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می شود، آن را به آن اختصاص دادیم.

وی ادامه داد: دیشب در قسمت اول و دوم با حضور منتخبان میزبان یکی از داوران و شش نفر برگزیده این کمپین در قسمت محتوای ویدئویی و متنی امشب نیز میزبان چند کلیپ و محتوای گرافیکی منتخب درست است که مدت زمان برنامه «نوسان» حداکثر 20 دقیقه است، اما با توجه به این زمان محدود، علاوه بر صحبت در مورد وقایع غزه و فلسطین، به طور خاص به این کمپین پرداختیم و برنامه کوتاهی انجام دادیم. گفتگو با مهمانان

طادی از مشارکت مردم در نظرسنجی ها و کمپین های مختلف نوسان به ویژه «کمپین وعده صادقانه در سطح کشور» خبر داد و گفت: از ابتدای شروع برنامه در آبان ماه سال گذشته، مردم در نظرسنجی ها و کمپین هایی که ما انجام دادیم، شرکت کردند. اعلام کرد. با لطف ابدی آنها. به عنوان مثال، کمپین “متشکرم یمن” و سایر مشارکت ها، و اکنون از طریق گفتگو با برندگان این کمپین ملی در کنار مردم هستیم.

مجری برنامه نوسان در پایان خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت در این سه قسمت این است که مردم در بخش های مختلف این کمپین مشارکت ویژه داشتند. مردمی که پاسخ ایران به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات «وعده صادق» را سند اقتدار کشور خود می دانند. مردم ما همیشه نگران غزه و فلسطین هستند و این بار با تنبیه اسراییل متجاوز، قطعا احساسات خود را به اشتراک می گذارند که یکی از آنها تولید محتوا است.

برنامه نوسان به تهیه کنندگی قاسم عوض بیجی و اجرای محمد تادی هر شب تقریبا ساعت نه شب از شبکه دو سیما پخش می شود.

برندگان در

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *