انتقال بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری به بیمه ملت

تبلیغات بنری


مدیر مدیریت اجرایی و ارتباطات گروه مدیریت ارزش سرمایه گفت: بیمه تکمیلی همه بازنشستگان را به منظور ایجاد ارزش برای بیمه ملت و تسهیل شرایط بازنشستگان در حوزه بیمه تکمیلی به شرکت بیمه ملت واگذار کردیم.

یورنا به گزارش کیسه نیوز، رضا حسینی مدیر عامل و معاونت امور ارتباطات گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ملک ما یکی از املاک صندوق بازنشستگی کشوری است که در حوزه های بانکی، پولی و بیمه ای فعالیت می کند. کسب و کارها فیلدها چند شرکت هلدینگ داریم. شرکت بیمه ملت، کارگزاری صبا جهاد، اسبار عطیه صبا و شرکت خدمات مدیریت سرمایه گذاری نوافران در این زمینه فعالیت دارند. ما می توانیم خدمات نقدی و بانکی را به شرکت های تابعه صندوق ارائه دهیم.

الحسینی گفت: اولویت اول ما شرکت های زیرمجموعه صندوق است. چرا که صندوق بازنشستگی کشوری 188 شرکت زیرمجموعه دارد که هر کدام در بازار سرمایه حضور دارند و ما به آنها خدمات بانکی ارائه می کنیم. اولویت بعدی توسعه سهم بازار خود در اقتصاد و بازار سرمایه کشور است که بتوانیم بدون محدودیت به سایر شرکت ها در زمینه پذیره نویسی، اوراق بهادار، صکوک و بیمه خدمات ارائه دهیم و در اقتصاد کشور نقش آفرینی کنیم.

وی در خصوص افزایش ارزش بازار افزود: با مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری و تعیین اولویت ها توانستیم در حوزه های مختلف ورود کنیم و این ارزش را برای بازنشستگان کشوری مشمول صندوق ایجاد کنیم. طرح های مختلفی در زمینه لیزینگ در نظر گرفته شده است تا بتوانیم با فروش اقساطی به بازنشستگان کشوری خدمات ارائه کنیم. در حوزه بیمه توانستیم با حمایت صندوق بازنشستگی کشوری بین شرکت های زیرمجموعه صندوق هم افزایی ایجاد کنیم. در گام اول توانستیم برای ایجاد ارزش برای بیمه ملت و تسهیل وضعیت بازنشستگان در حوزه بیمه تکمیلی، بیمه تکمیلی همه بازنشستگان را به بیمه ملت واگذار کنیم. با این اقدام پرتفوی بیمه ملت بهینه می شود و درآمد حاصله برای بازنشستگان ارزش آفرینی می کند. این کار در زمینه های مختلف انجام می شود. برنامه های جامعی برای افزایش هم افزایی بین شرکت های تابعه صندوق در نظر گرفته ایم.

الحسینی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری شرکت های زیادی دارد که شاید از ظرفیت آنها به درستی استفاده نشده است. البته اخیراً اتفاقات خوبی افتاده است که می تواند ارزش بیشتری ایجاد کند. به عنوان مثال خدمات در حوزه بیمه یکپارچه شده است. در حوزه های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع شیرپیگاه و … شرکت های قابل اعتمادی وجود داشتند که نیاز به ادغام داشتند تا بتوانند از ظرفیت های یکدیگر بهره مند شوند و قابلیت های خاموش را فعال کنند. این اتفاق افتاد و با پیگیری های انجام شده به بازارهای صادراتی سرایت کرد. به این ترتیب می توان سهم صندوق بازنشستگی و زیرمجموعه های آن را در اقتصاد کشور پررنگ کرد و برای بازنشستگان ارزش آفرینی کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *