اعزام ۳۰ هزار زائر اولی به عتبات عالیات

تبلیغات بنری


مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به حمایت از موکب های مستقر در مرز نهم در ایام اربعین حسینی به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد: این ستاد به زائران بیت الله الحرام خدمات رسانی می کند. شعار «برکت حسین»

یورنا – بنابر آنچه مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام امیرحسین مدنی اعلام کرد، ستاد اجرایی فرمان امام در ایام اربعین حسینی با شعار «برکت الحسین» برگزار می شود. در 9 نقطه مرزی مهران و از موکب های شلمچه، چذابه، خسروی، تمرشین، باشمک، بازرگان، رمدان و میرجاوه از زائران حمایت خواهد کرد و گفت: عمده خدمات این ستاد برای موکب ها بر تامین آب معدنی و مواد غذایی برای پخت و پز خواهد بود. و توزیع غذای گرم به زائران.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به خدمات زیربنایی ستاد فرمان امام اضافه کرد: در راستای ارتقای خدمات رسانی به زائران اربعین الحسینیه علاوه بر تجهیز و تکمیل امکانات موجود در گذرگاه مرزی برکت در مهران نیز جاده ترانزیتی برکت به طول 3 کیلومتر در مرز خسروی مورد استفاده قرار گرفت.

مدنی از استقرار 202 آبنمای بهداشتی در نقاط مرزی و استقرار 28 آبنمای سیار بهداشتی در مرز مهران خبر داد و گفت: بهسازی و تکمیل مسجد جامع برکت الحسین خسروی از دیگر اقدامات زیربنایی خدمت رسانی این ستاد است. زائران اربعین سال 1403 ه.

وی به دمای بی سابقه هوا و تمهیدات لازم برای تامین و توزیع بیش از 16 میلیون بطری آب معدنی و 40 هزار تکه یخ اشاره کرد و ادامه داد: توزیع دو میلیون پرس غذای گرم از طریق موکب ها، ایجاد 6 کارخانه سیار یخ و 30 نان روزانه. هزار قرص نان در مرزهای مهران یکی از برنامه های این ستاد در زمینه تامین مواد غذایی و آشامیدنی است.

مدیرعامل بنیاد برکت در ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه بیمارستان سیار برکت با ظرفیت 92 تخت مانند سال های گذشته در ستون 989 مستقر می شود، افزود: 160 کادر درمانی برای خدمات رسانی به اربعین اعزام می شوند. بازدیدکنندگان علاوه بر 100 پزشک دیگر برای ارائه کمک در هنگام برنامه ریزی مسیر پیاده روی اعزام خواهند شد.

سید امیرحسین مدنی به انتقال تجهیزات پزشکی، دارو و پشتیبانی پزشکی لازم به 9 کاروان درمانی مستقر در جاده الاربعین اشاره کرد و گفت: درمانگاه برکت علاوه بر راه اندازی بیمارستان سیار برکت، خدمات درمانی سرپایی ارائه می کند. و 3 آمبولانس برای پاسخگویی به تصادفات، احتمالاً در وضعیت عمودی 989 آماده خواهند بود.

وی از اعزام 30 هزار زائر و نیازمند برای اولین بار از مناطق محروم و محروم کشور که مایل به ادای حج هستند، خبر داد و افزود: با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به این تعداد نفر رسید. تخصیص موجودی 30000. 120 میلیارد تومان برای اعلیحضرت مشرف ارسال می شود

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *