مطالبات پرستاران به‌زودی پرداخت می‌شود

تبلیغات بنری


معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه کل مطالبات پرسنل پرستاری 8 همات (هزار میلیارد تومان) است، گفت: بخشی از این مطالبات به زودی پس از پیگیری ها پرداخت می شود.

یورنا – بر اساس گزارش ویپادا، عباس عبادی در خصوص کل مطالبات پرستاران سراسر کشور افزود: معوقات به نیروهای نظام سلامت بالغ بر 32 نفر بوده که حدود 8 هزار مورد آن مطالبات 210 هزار پرستار در سراسر کشور است که با ورود سازمان برنامه و دیوان محاسبات کشور، روند پرداخت مطالبات را تسریع کرد.

وی با بیان اینکه معوقات پرستاران در زمینه اضافه کار و کار بوده و این درخواست به حق بوده و بی توجهی از سوی مسئولان صورت گرفته است، گفت: سهم 5 درصدی رئیس دانشگاه از مطالبات مشخص شده برای پرداخت کافی نبود معوقات

معاون وزیر بهداشت گفت: در برخی از دانشگاه های تهران تا پایان خرداد ماه حجم مطالبات تسویه شد، اما برخی از دانشگاه ها از فروردین سال گذشته همچنان بدهی دارند اما به طور کلی میانگین مطالبات پرستاران در کشور تا پایان خرداد ماه تسویه شد. پایان دسامبر

عبادی با بیان اینکه برخی سوء مدیریت ها باعث شد منابع به درستی توزیع نشود، گفت: برخی از شرکت های بیمه به تعهدات خود عمل نکردند و مطالبات انباشته شده و این 8 زحمات تا پایان خرداد محاسبه شده است که باید پرداخت شود. اگر پرونده در دستور کار باشد، پرداخت بدهی حداقل یک هفته زمان می برد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *