فاز نخست پروژه چهارباغ به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

تبلیغات بنری


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: فاز اول پروژه چهارباغ به زودی افتتاح می شود که باعث ارتقای کیفیت محیط زیست تهران می شود.

یورنا – به گزارش شهروند؛ نشست خبری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اصحاب رسانه به مناسبت روز مطبوعات دوشنبه (31 مرداد 1403) با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران علی رضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران و سایر مدیران برگزار شد.

حسین نظری در این مراسم یکی از مسائل پیش روی شهرداری تهران و معاونت خدمات شهری را ایام اربعین عنوان کرد و گفت: در مرزهای عراق به زائران امام حسین (علیه السلام) خدمت خواهیم کرد. و همچنین در مراسم خاکسپاری. آمادگی های لازم برای خدمت در مراسم اربعین عراق و همچنین مرزهای ورودی و خروجی از کشورمان و مراسم پیاده روی جاماندگان کربلا در تهران وجود دارد.

وی افزود: در راستای رویه های پیش بینی شده، مراسم ارسال تجهیزات و سازوکارهای خدمات شهری به شهرهای نجف، کربلا، کوفه، کاظمین و سامرا و 40 دستگاه خودروی خدمات مکانیکی شهرستان از جمله کمپرسی و جنتکس برگزار شد. تانک شویی، رومیزی بابکت و سایر خودروهای خدماتی با یک راننده و 12 نفر از نیروهای انسانی در حوزه خدمات شهری برای خدمت رسانی به زائران اربعین در شهرهای مختلف عراق اعزام شدند.

با تاکید بر اینکه کمیته خدمات شهری یکی از کمیته های ۱۸ گانه ستاد مرکزی اربعین حسینی در کشور است که بر اساس وظایف و وظایف محوله خدمات خود را در مرزهای هشت گانه و کشور عراق ارائه خواهد کرد. و گفت: بخش مهمی از وظایف کمیته خدمات شهری در ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور، خدمت رسانی به زائران بیت المقدس در محدوده هشت گانه و با برنامه ریزی های انجام شده است بالا، مناطق و شهرداری های شهرستان مربوطه در این مرزها مستقر شده و وظیفه خدمات رسانی به زائران و نظافت مسیر پیاده روی را بر عهده دارند.

وی در ادامه به افتتاحیه های پیش رو پرداخت و گفت: در مهرماه شاهد افتتاح دره فرحزاد خواهیم بود؛ پروژه ای که طبیعت را شکوفا می کند. در هر پروژه بخشی از طبیعت دستکاری می شود و در پروژه رودخانه فرحزاد طبیعت احیا می شود. رودخانه فرحزاد قبلا شرایط خوبی نداشت اما حالا شرایط تغییر کرده است.

نذری ادامه داد: فاز اول پروژه چهارباغ به زودی افتتاح می شود که باعث ارتقای کیفیت محیط زیست شهر تهران می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *