فوتبال ایران آینده غمگینی خواهد داشت/ پرسپولیس در نقل‌وانتقالات ضعیف بود

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه گفته می شود هنوز ورزشگاه تختی نیامده اما مشخص نیست مدیریت با این وضعیت به کجا خواهد رفت.

امیرحسین اصلانیان در گفت و گو با میزان در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس وی پیش از شروع فصل جدید گفت: اردوی ترکیه کمک زیادی به تیم پرسپولیس کرد و بازیکنان ایرانی می توانند در فضایی بدون تنش تمرینات تاکتیکی و فنی را به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: نباید در مورد بازیکنانی که از تیم جدا شده اند صحبت کنیم، بلکه باید به کیفیت تعویض هایی که برای آنها آمده اند فکر کنیم. به نظر من بازیکنانی که وارد می شوند کیفیت خوبی خواهند داشت. به خصوص علی علیپور انتظارات زیادی از او در خط مقدم داریم. همه بازیکنان باید از نظر بدنی متعادل باشند و سعی کنند در اولین مسابقه بهترین نتیجه را بگیرند. بازی های دوستانه ملاک بزرگی در دیدارهای اصلی نخواهد بود باید کیفیت بازیکنان را بسنجیم، به خصوص دروازه بانی که پاشنه آشیل تیم محسوب می شود. در دیدارهای کلیدی خواهیم فهمید که آیا خواسته هواداران برآورده شده است یا خیر.

با بازیکنان خط دوم و سوم نمی توان نتیجه گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد ردا درویشوی تصریح کرد: درویش از رویکرد تک محوری خارج شد و به دستورات مالک باشگاه عمل کرد. او قطعا نمی تواند به تنهایی تصمیم بگیرد و فکر می کنم تحت فشار زیادی است. به نظر من اگر مثل مواقعی که مدیرعامل سابق استقلال رای داد و از تیم جدا شد، احساس فشار می کند، دست از همکاری بکشد. این صندلی ها به هیچکس وفادار نیستند و تا زمانی که پول نباشد حرکت نمی کنند. اگر پول و مدیریت کلی درست نباشد، نه تنها شاکل بلکه همه بازیکنان درگیر را از دست خواهیم داد. با بازیکنان درجه دو و سه نمی توان با رقبا در لیگ های بزرگ مانند لیگ الیت و حتی لیگ برتر انگلیس رقابت کرد.

از پرسپولیس نمی توان انتظار زیادی داشت

بازیکن باسابقه باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باید به فکر جذب یک مهاجم خوب باشند. در حال حاضر دفاع چپ و وینگر چپ نداریم که باعث می شود کار تاکتیکی به خوبی انجام نشود. مدیریت باید تلاش کند با بازیکنان زیر 30 سال قرارداد ببندد زیرا اگر با بازیکنان مسن تر به توافق برسند، مطمئناً در نیم فصل باید آنها را از تیم اخراج کنند، زیرا چاره ای برای آنها نخواهیم دید. با شرایطی که از تیم می بینیم فکر می کنم تا نیم فصل جایگاه خوبی در جدول نخواهیم داشت.

قهرمان فصل آینده تیم شهرستان خواهد بود

اصلانیان با اشاره به اینکه ورزشگاه تختی به سرخابی ها وفادار نخواهد بود، گفت: به عنوان فردی که یک سال در ورزشگاه تختی بازی کردم، باید بگویم که چهار بازی در این ورزشگاه انجام دادیم که 3 بازی را باختیم. این بدان معناست که این ورزشگاه به مجارها وفادار نبوده و نخواهد بود. در آن سال استقلال نهم شد و پرسپولیس در جدول رده بندی سوم شد. در ورزشگاه تختی نمی توان کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام داد. اگر حریفان بسته بازی کنند اوضاع بدتر می شود و در نهایت می توانیم به یک بازی بدون گل بسنده کنیم. بازی در ورزشگاه تختی یک بازی خارج از خانه مجارستانی ها است، البته گفته می شود این ورزشگاه هنوز آماده نیست و معلوم نیست مدیریت با این وضعیت به کجا خواهد رفت. با این حال به نظر من تیم شهرستانی در آینده قهرمان لیگ خواهد شد.

فوتبال ایران آینده غم انگیزی خواهد داشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه برخی مربیان آینده فوتبال را در القاعده به خطر می اندازند، خاطرنشان کرد: باید نگاهی به شکل تیم ملی بیندازیم. برخی می گویند قلعه باید جوان شود، با این حال سرمربی تیم ملی به شرایط لیگ ما نگاه می کند و می بیند چند سالی است که هیچ باشگاهی در ایران پدیده فوتبالی تولید نکرده است. عملکرد تیم های امید در جامعه جهانی همیشه شرم آور بوده است. تا زمانی که میانجی ها جمع نشوند، شاهد اتفاق مثبتی در فوتبال ایران نخواهیم بود. ما در حال حاضر بسیار کوچکتر از تیم های عربی خلیج فارس هستیم و این مشکلات همیشه مایه تمسخر ما بوده است. در این شرایط باید سال ها فوتبال المپیک را ممنوع کنیم. مربیان ما در پایه آنقدر ضعیف عمل کردند که فکر می کنم بهتر است کاری نکنیم و بگذاریم کارها خودش پیش برود. آخرین نسل خوب فوتبال ملی را شاهد هستیم و فکر می کنم با این مدیریت آینده غم انگیزی برای فوتبال ملی خواهیم دید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *