«عشق کوفی» و «کاتب اعظم» از آی‌فیلم فارسی بخش می‌شود

تبلیغات بنری


مجموعه تلویزیونی «عشق کوفی» از دوشنبه ۸ مرداد مهمان شبکه فارسی آی فیلم خواهد بود. این سریال 15 قسمتی به کارگردانی حسن آخوندپور محصول سال 1402 است.

یورنا- به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، فیلم سینمایی «عشق کوفی» روایتگر داستانی عاشقانه در سال 61 هجری قمری است که با حوادث کوفه و کربلا دگرگون شده است. از جمله بازیگران این سریال می توان به لعیا زنگنه، نادر سلیمانی، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی، نادر فلاح، مهسا مهجور، مریم کاویانی و سیدجواد هاشمی اشاره کرد.

خلاصه فیلم : وقایع این سریال در سال 61 هجری قمری رخ می دهد و در آن شاهد ماجرای عشق پسر تیراندازی به نام هلال از خاندان علویه و دختری به نام نایله از خاندان عثمانی هستیم که تبدیل به آنها می شود. درگیر مسائل سیاسی و مذهبی زمان خود بودند. وقایع داستان در زمان ورود مسلم بن عقیل به کوفه و واقعه کربلا رخ می دهد.

مجموعه تلویزیونی کاتب عزم نیز از پنجشنبه 10 شهریور از شبکه فارسی آی فیلم پخش می شود.

تئاتر تلویزیونی «کاتب عزم» یکی از تولیدات مجموعه سوره به نویسندگی و کارگردانی مهدی غفوری و کارگردانی علی عبادی است که در 7 قسمت پخش می شود. این اثر که برگرفته از کتاب «اعترافات یک نویسنده مقتول» است، وقایع شب عاشورا را از خیمه دشمن روایت می‌کند.

امین زنگدانی، سیامک صفری، نادر فلاح، نازنین فراهانی، فاطمه گودرزی، حدیث میرامینی، خسرو شهراز، امین میری، امیرحسین هاشمی، امیر شهرابی، محسن علیخانی، محمد محسن شفیعی، آرش رحیمی، محمدرضا تکوا تاجیک، امینی و امیرحسین هاشمی ژوانتانیان. در این کار نقش دارند.

مجموعه تلویزیونی «قهوه عشق» از دوشنبه 8 مردادماه هر شب ساعت 21 پخش و ساعت 17 و 13 روز بعد بازپخش می شود.
سریال کاتب عزم از پنجشنبه 10 شهریور هر روز ساعت 19:00 پخش می شود و ساعت 15:00 و 11:00 روز بعد بازپخش می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *