برگزاری مجمع عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

تبلیغات بنری


مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ریاست مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

یورنا – به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در سالن پرشین آکادمی ملی المپیک و با حضور محین فرهادی زاد، معاون پرورش اندام برگزار شد. رئیس فدراسیون. در این جلسه کمیته ملی المپیک، مسئولین دفتر مشترک امور فدراسیون ها و انجمن ها وزارت ورزش و جوانان و اعضای انجمن فدراسیون بدنسازی حضور داشتند.

پخش کلیپی از دستاوردهای فدراسیون بدنسازی در سال 1402 هجری شمسی، نمایش گزارش عملکرد رئیس فدراسیون و نمایش گزارش حسابرس، خزانه دار و بازرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بین بخشهای زیر انجمن و هر یک گزارش به طور جداگانه به تصویب اعضای انجمن رسید.

در بخشی دیگر از این جلسه، برخی از اعضای انجمن با رئیس فدراسیون و رئیس انجمن، به تبادل نظر پرداختند و مریم کاظم پور، معاون وزیر ورزش و جوانان نیز قول مساعدت و پیگیری داد. رئیس انجمن همچنین از دستاوردهای بزرگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به ویژه در بخش بانوان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در خاتمه اجلاس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به دعوت مادر شهید خلیجی بور که تیم ملی پرورش اندام وی در سال 1402 به مقام قهرمانی جهان دست یافت به نام و یاد این شهید به پاس قدردانی قدردانی شد، از او تشکر شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *