وضعیت آب و هوای تهران طی ۵ روز آینده

تبلیغات بنری


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در ساعات بعدازظهر آسمان صاف تا نیمه ابری همراه با مه خفیف و طی پنج روز آینده تشدید وزش باد پیش بینی می شود.

یورنا به گزارش شهروند، بر اساس الگوهای همدیدی و بررسی نقشه های پیش یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده هوا صاف تا نیمه ابری همراه با غبار خفیف و در بعدازظهر افزایش وزش باد پیش بینی می شود. ساعت

طی امروز و فردا (22 و 23 مردادماه) از بعدازظهر تا شب در نیمه جنوبی و غربی فرمانداری گاهی وزش باد شدید و موقتی خیزش گرد و خاک و احتمال جابجایی گرد و خاک از سمت استانداری های همجوار وجود دارد. و برخی آلاینده ها افزایش می یابد و انتظار می رود کیفیت هوا کاهش یابد.

لازم به ذکر است در این مدت در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 45 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران طی 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (23 مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش وزش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (24 مرداد) آسمانی خواهد بود. صاف و طوفانی در بعدازظهر شدت وزش باد با حداقل دمای 26 درجه سانتیگراد و بیشینه به 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *