«فرصت تهدید» آماده نمایش شد

تبلیغات بنری


فیلم مستند «شانس تهدید» به کارگردانی محمدباقر السلمانی و تهیه کنندگی مهدی مطهر پس از پایان تدوین و مراحل فنی آماده نمایش است.

یورنا به گزارش روابط عمومی، فیلم مستند «شانس تهدید» که فیلمبرداری آن در زمان شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود، به دلیل تغییر رویکرد کارگردان در مراحل فنی متوقف شد و پس از وقفه طولانی، این فیلم به نمایش درآمد. و مراحل تدوین و پس از تولید از سر گرفته شد.

مدیر فورسا تهدید تلاش کرد تا بحران پیش روی همه گیری کرونا در کشور را از زاویه دیگری ارزیابی کند. همانطور که از عنوان آن پیداست، مستند «فرصت تهدیدها» به گروهی از محققان حوزه سلامت می پردازد که در طول همه گیری با نهادهای دولتی برای مقابله با تهدید ویروس کرونا و در پاسخ به نیازهای مختلف بهداشتی کشور همکاری کردند. بخش سلامت، اختراعات و تولیدات خود را به بازار عرضه کرده و نقش مهمی در کنترل و کاهش عوارض ناشی از ویروس کرونا ایفا کرده است.

برای این فیلم علیرضا صاحبی به عنوان مشاور پروژه، بابک رضایی بختیاری به عنوان فیلمنامه نویس و داود عباسی به عنوان فیلمبردار فعالیت کردند.

مراسم رونمایی از این مستند چهارشنبه 3 مردادماه از ساعت 17 تا 20 در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور عوامل فیلم برگزار می شود.

حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *