باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال برای سهمیه خارجی

تبلیغات بنری


طبق پیام قبلی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر تعیین سهم بازیکن خارجی خود است.

یورنا – به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به سوالات مکرر و به جای رسانه های محترم و هواداران عزیز سهم بازیکنان خارجی در پرسپولیس را اعلام می کند؛ این باشگاه با توجه به مستندات و استدلال های قانونی خود را حق استفاده از هر 6 سهمیه بازیکنان خارجی می داند. اما واضح است که با توجه به مکاتبات سازمان لیگ و تیم کاری تخصصی ناظر بر قراردادها طبق درخواست مدارک، باید اظهارنامه قطعی و رسمی از آنها صادر شود.

در این راستا با توجه به اینکه تنها 4 روز تا شروع فصل باقی مانده است، گاهاً ابراز تردید می کنند؛ چطور ممکن است باشگاه در این زمینه پاسخ رسمی دریافت نکرده باشد اما سازمان لیگ تایید کند که ما در باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر اعلام نهایی هستیم.

با توجه به این موضوع، طبیعی است که سیاست باشگاه در تکمیل نقل و انتقالات با در نظر گرفتن نتایج آخرین دیدار مدیرعامل و سرمربی که تحت تاثیر عملکرد بسیار خوب بازیکنان بوده، بر همین مبحث خواهد بود.

ما نیز در این زمینه متاسفیم و پس از فشارهایی که برخی باشگاه ها عمدتاً با نامه نگاری و بیانیه و هدایت جریانات جمعی در فضای مجازی تا زمان ورود به فدراسیون وارد کردند، از امروز (یکشنبه) شاهد خصومت ها و معارفه های رسانه ای بودیم که بو می دهد. تلاش می کنند و برای سلب حقوق قانونی پرسپولیس و یا به دست آوردن … بر امتیازات ویژه.

با وجود از دست دادن زمان ارزشمند، با توجه به حرکت باشگاه پرسپولیس به سمت قانون، همچنان منتظر اعلام رسمی کارگروه هستیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *