گزارش حسابرسی شرکت خدمات اداری شهر برای سال ۱۴۰۲ تصویب شد

تبلیغات بنری


گزارش حسابرسی سال 1402 شرکت خدمات اداری شهر در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

یورنا به گزارش شهری، ناصر امانی عضو کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورا و در جریان بررسی گزارش حسابرسی سال 1402 شرکت خدمات اداری شهر. کردی ضمن تقدیر از شهرداری برای تکمیل سریع گزارش های حسابرسی گروه های خود، گفت: شرکت خدمات اداری شهر وظایف گزارش حسابرسی انجام و گزارش حسابرسی سال 1402 این شرکت منصفانه اعلام شد.

وی ادامه داد: این شرکت موظف است مطالبات خود را از شهرداری تهران که بالغ بر 90 میلیارد تومان از گذشته است وصول کند. 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و از این مبلغ تسهیلاتی برای تردد کارمندان به اماکن مرتفع در نظر گرفته شد و این مبلغ باید از شهرداری دریافت شود.

وی با بیان اینکه شهرداری موظف به واگذاری کلیه امور اداری از جمله طرح طبقه بندی مشاغل برای این شرکت به جای واگذاری آن به سایر شرکت ها است، تصریح کرد: شرکت موظف به تعیین ماموریت اسناد مالکیت، بازیابی است وجوه غیرمنقول، ایجاد زیرساخت ها برای بهبود سلامت اداری، مبارزه با فساد و راه اندازی سیستم جامع مالی در مدت یک ماه با همکاری FOWA.

شهاب الدین صابونچی، مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر گفت: مطالباتی که ذکر شد مربوط به سال های گذشته است، پیگیری هایی انجام شده و مدیر مالی موافقت کرده است که این بدهی وجود دارد و بخشی از آن بوده است. شناسایی شده است.

وی افزود: وامی که به اداره بهزیستی پرداخت شده باید توسط شهرداری برگردانده شود. ما نمی توانیم ادعایی داشته باشیم و شهرداری باید موظف به پرداخت مبلغ مقرر به شرکت خدمات اداری شهرستان باشد.

ساپونوچی با بیان اینکه برای ایجاد سیستم مالی به همکاری سازمان فافا نیاز داریم، تصریح کرد: سود عملیاتی شرکت را افزایش دادیم با وجود اینکه موظف هستیم سود حاصل از عوارض شهرداری را در حدی که بیشتر بپردازیم افزایش ندهیم. سال گذشته کمتر از 10 درصد سود عملیاتی داشتیم اما امسال سهم سود عملیاتی را به 40 درصد رساندیم و مبلغ خالص آن 11 برابر شد.

وی ادامه داد: طبقه بندی مشاغل مورد تایید وزارت کار است. اگر اولویت شهرداری در طبقه بندی مشاغل به شرکت خدمات اداری شهر داده می شد، این امر به نفع خواهد بود.

لازم به ذکر است، گزارش حسابرسی سال 1402 هجری شمسی شرکت خدمات اداری المدینه با حداکثر آرای موافق تصویب و تصویب شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *