آغاز سوگواره آیینی هنری «تکیه ملت» در ورزشگاه شهید شیرودی

تبلیغات بنری


آیین های هنری سوگواری «تکه ملت» با حضور شهردار تهران در ورزشگاه شهید شیرودی آغاز شد.

یورنا بر اساس اعلام این شهر، امروز (شنبه 30 مرداد 1403 هجری شمسی) و همزمان با یکصد و سی و ششمین ستاد امید و افتخار، آیین های هنری سوگواری «تکه ملت» با حضور شهردار علی رضا زاکانی برگزار می شود برنامه فرهنگی شهرداری تهران به صورت رسمی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

این مراسم مذهبی در شب های ماه صفر میزبان گروه های هنری برای عزاداری دو شهید سید و سالار است.

در این تشییع هنری جوانان و بانوان به میزبانی محسن عراقی در ۱۲ رشته مسابقه هنری و مذهبی شرکت می کنند. پخش زنده از رادیو الاربعین و شبکه تهران، برپایی نمایشگاه و پذیرایی از جمله کارهایی است که در حاشیه عزاداری تکه ملاط ​​انجام می شود.

تکیه ملت تا 5 مرداد همه روزه از ساعت 17 تا 21 در ورزشگاه شهید شیرودی حضور خواهد داشت. علاوه بر برگزاری مراسم مذهبی، نمایش های مذهبی نیز با همت ارکستر سمفونیک سید و سیما و حضور هنرمندانی چون سالار عقیلی هر شب در این آسایشگاه برگزار می شود.

در مرحله مقدماتی این رویداد که در سطح منطقه برگزار شد، بیش از 50 هزار نفر به رقابت پرداختند که در نهایت 36 نفر برگزیده از هر منطقه به مرحله نهایی راه یافتند.

مهدی شمران رئیس شورای شهر تهران در این مراسم گفت: شهر تهران و کشور ایران شهر و کشور فضایل و قابلیت هاست. باید این توانایی ها و پتانسیل ها را تربیت کرد و به بهترین نحو به مرحله رشد رساند و در همه آنها بهره برداری کرد. شهردار استعدادی است که از 14 سالگی رشد کرده و امروز یکی از ارکان شهر و دیار ماست.

وی افزود: کودکان و نوجوانانی که در این رویداد هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند; آنها قطعا آینده سازان آینده خواهند بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *