المپیک ۲۰۲۴| برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز پانزدهم

تبلیغات بنری


پنج ورزشکار کشورمان در پانزدهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس به مصاف حریفان خود می روند.

یورنا – روز پانزدهم بازی‌های المپیک 2024 پاریس از امروز (شنبه 30 مرداد) آغاز می‌شود که در آن پنج ورزشکار کشورمان در رشته‌های تکواندو، کشتی آزاد و وزنه برداری به مصاف حریفان خود می‌روند.

برنامه ورزشکاران ایران در روز پانزدهم به شرح زیر است:

*تکواندو

– آرین سلیمی ملی پوش وزن 80+ کیلوگرم ایران در دور نخست از ساعت 12:54 روز شنبه به مصاف نیکیتا رافالوویچ از ازبکستان می رود. در صورت پیروزی السلیمی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده تقابل نمایندگان گینه بیسائو و مکزیک خواهد رفت.

* کشتی رایگان

– الرحمن عموزاد در دور نخست از ساعت 13:45 در وزن 65 کیلوگرم با «زین رادرفورد» از آمریکا مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف به مصاف برنده مبارزه «اسلام» می رود. دور بعدی دودایف قهرمان اروپای روس الاصل اهل آلبانی و جاکو آکازاوا از ساموآ آمده است.

– امیرعلی در دور نخست از ساعت 13:45 در وزن 97 کیلوگرم با قهرمان جهان «احمد تاجدینوف» از بحرین به مصاف آذربرا می رود و در صورت غلبه بر این حریف به مصاف برنده مبارزه «علی شیر» می رود. در دور بعد یرجلی از قزاقستان و الدارس از مصر می آیند.

– در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زری در فینال از ساعت 21:30 به مصاف گینو پتریاشویلی از قرقیزستان می رود.

* وزنه برداری

– علی داودی در وزن بیش از 102 کیلوگرم از ساعت 22 به وقت تهران به مصاف حریفان می رود. وزنه بردارانی از استونی، گرجستان، ارمنستان، عراق، ژاپن، الجزایر، بحرین، جمهوری چک، ایران، سوریه، مصر و نیوزلند در این دسته قرار دارند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *