پیش‌جلسه ستاد ملی ترانزیت با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد

تبلیغات بنری


جلسه مقدماتی ستاد حمل و نقل کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی مصوبات لازم در این حوزه تشکیل شد.

خبرگزاری مقدار به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه اجرای بند (الف) ماده 57 قانون برنامه هفتم توسعه مربوط به تشکیل ستاد کل حمل و نقل کشور با حضور برگزار شد. وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان حوزه حمل و نقل در ادارات مختلف ریلی، هوایی، دریایی و جاده ای روز پنجشنبه 27 مردادماه در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه که به عنوان جلسه مقدماتی ستاد کل حمل و نقل کشور برگزار شد، آخرین آمار و شاخص های مربوط به وضعیت حمل و نقل و خدمات لجستیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا در اولین جلسه این ستاد در دولت چهاردهم ارائه شود. که هفته آینده برگزار می شود.

اهمیت هماهنگی وزارتخانه های مرتبط با حوزه حمل و نقل و خدمات لجستیکی از جمله موضوعات مورد تاکید در این جلسه بود و همچنین از اهداف تشکیل ستاد ملی حمل و نقل کشور است.

در این جلسه پیشنهادات و مصوبات لازم در حوزه لجستیک و ترانزیت نیز مورد بررسی قرار گرفت که از طریق دبیرخانه شورای عالی ترانزیت در اولین جلسه ستاد ملی ترانزیت ارائه و در صورت تصویب به اطلاع خواهد رسید. از طریق رئیس جمهور

شایان ذکر است، با تلاش دولت سیزدهم، تشکیل ستاد ملی حمل و نقل کشور در هفتم ماه جاری تصویب شد که بر اساس نیاز بخش خصوصی فعال در حوزه لجستیک و خدمات ترانزیتی و نهادهای مختلف دولتی طرح توسعه که قرار است نقش هماهنگ کننده در سطوح اجرایی داشته باشد و به ادامه رشد ترانزیت در دولت چهاردهم کمک کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *