کتاب «قدم‌هایش» وظایف منتظران را بیان کرده است/ تحولات اجتماع بعد از ظهور قابل توجه است

تبلیغات بنری


گفتگو

نویسنده کتاب «گام‌ها» بر این باور است که این کتاب سعی دارد به‌طور خلاصه، عموم را با پرسش‌هایی درباره آثار ظاهری و وظیفه اجتماعی و معنوی انسان به‌عنوان منتظر آشنا کند.

یورنا- کتاب گام‌ها نوشته محمدحسن شاهنجی، کتابی است درباره امام زمان (عج) و روایت منتظران ظهور آن حضرت، با نگارشی شعری روان و ادبی و در عین حال ساده و قابل فهم.

محمد حسن شاهنجی در گفتگو با مقدار وی درباره کتاب پله ها گفت: این کتاب بخشی از مجموعه ائمه رسول اکرم (ص) مشتمل بر 14 جلد و الهام گرفته از کتاب پیرمرد 250 ساله است. کتاب 250 – پیرمرد یک ساله نوشته مقام معظم رهبری دیدگاهی واحد است که با توجه به مسیر سیاسی و شیوه تبلیغات انتخاباتی ائمه معصومین (ع) الگویی مناسب برای تولید محتوا است. بر او باد).

وی ادامه داد: کتاب مراحل او همه احادیث و ادعیه و اوصافی که در مورد امام زمان (عج) فرموده است به سبک شیوخ دینی تنظیم و با قلم امروزی نوشته شده است. این اثر در 5 فصل شامل صاحب زمان، روی زمان (تولد منجی)، کوری، کری و تاریکی (عصر غیبت)، او حاضر است و ما غایب (او باید کاری بکند) و کاش این کار را نکرده بود. در این اشک ها (نشانه های ظاهر) که توسط یک گل آزاد شده است، شک نکنید.

شهنجی به مزیت های مختلف کتاب قدم الحش نسبت به سایر کتاب هایی که به امام زمان (عج) پرداخته است، گفت: کتاب شامل (102) صفحه است، زیرا مخاطب امروزی ترجیح می دهد با مطالب کوتاه و مختصر مطالعه کنید. از این رو سعی کردم اطلاعات را بر اساس اصل مخاطب شناسی و به صورت کپسولی با ادبیات امروز و نثر شهید آوینی بنویسم زیرا جملاتی که محرک های خاصی در آنها نهفته است وجدان انسان را می لرزاند و راهی جذاب به شمار می رود. برای تولید کتاب

نویسنده کتاب گفت: کتاب «گام‌ها» سعی در ارتباط و ارتباط بین حال، گذشته و آینده دارد، چرا که نکاتی را در مورد ماهیت و ویژگی‌های غیبت و همچنین نوع غیبت صغیر و بزرگ مطرح کرده است. . بعد از غیبت، یعنی بعد از 14 قرن، به بحث از احوال امروزی پرداخت و نکاتی را در مورد وجوب امام زمان (عج) و ظهور ایشان تأکید کرد.

وی افزود: کتاب قدما این سوال را مطرح کرد که اگر امام زمان (عج) ظهور کند چه می شود؟ کیفیت زندگی تا چه اندازه تغییر خواهد کرد؟

شاهنجی به بخشی دیگر از کتاب «پای زندگی» اشاره کرد و گفت: این اثر در واقع به منتظران اشاره دارد و نیاز به آگاهی بخشی به جامعه و گسترش بنیان بعد معنوی و اجتماعی دارد. گرد هم آوردن جامعه برای فراهم آوردن زمینه ظهور، نکته مهم کار است که به دور از دیدگاه های مقطعی بررسی می شود.

این نویسنده به بیان پیام کتاب قدم الهش پرداخت و گفت: مهم ترین پیامی که کتاب به خوانندگان ارائه می دهد، بازگشت امام زمان (عج) و برکاتی است که آن حضرت می تواند. به جامعه بشری بیاورد. ترسیم و تشریح فضایی که پس از ظهور امام زمان (عج) مورد توجه قرار گرفت، تأثیر تحول و رشد در شخصیت افراد و رسیدن به درجه کمال یا نزدیک شدن به آن را نیز برجسته می کند.
انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *