تداوم محدودیت در دامنه نوسان برای هفته آینده

تبلیغات بنری


معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس از ادامه دامنه معاملات اوراق بهادار و حق تقدم در محدوده مثبت و منفی یک درصدی طی هفته آینده خبر داد معاملات صندوق های سرمایه گذاری طی هفته آینده نیز در محدوده مثبت و منفی 2 درصد خواهد بود.

یورنا- رضا آیسولو معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با توجه به تداوم شرایط حاکم بر بازار سرمایه در هفته گذشته و ریسک های سیستمی موثر بر آن، با بررسی های تکمیلی و پس از کسب نظر در بورس اوراق بهادار تصمیم گرفته شد دامنه نوسانات معاملات سهام و حقوق محدود شود. اولویت طی هفته آینده همانند هفته گذشته در محدوده مثبت و منفی 1 درصد است و معاملات صندوق های سرمایه گذاری سهام نیز انجام خواهد شد. مثبت محدوده منفی 2 درصد است.

وی تاکید کرد: این تصمیمات به منظور کنترل و محدود کردن احساسات کاذب تاثیرگذار بر بازار اتخاذ شده و با توجه به تداوم آن در هفته های آینده، شرایط بازار به صورت مستمر رصد و در صورت نیاز تصمیمات تکمیلی اتخاذ و اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است از روز یکشنبه هفته گذشته و در پی هیجانات ناشی از برخی تحولات سیاسی و منطقه ای، سازمان بورس و اوراق بهادار برای کنترل این نوسانات، دامنه نوسانات قیمت سهام را به مثبت و منفی یک درصد کاهش داده است. احساسات و حفظ منافع سهامداران.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *