میزبانی مشهد از جشنواره بین‌المللی «مژده وصل»

تبلیغات بنری


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنواره بین المللی شعر و موسیقی «تماس نیوز» به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

یورنا – بنابر اعلام موسسه فرهنگی هنری امام و مهدیه، محسن مرادی گفت: جشنواره بین المللی شعر و موسیقی «مجده وصل» با موضوع امام زمان (عج) و موضوعات غیبت و ظهور امام زمان. (علیه السلام)، تاریخ حکومت امام زمان (علیه السلام)، انتظارات و ویژگی های منتظران، و جایگاه مهدوی و امیدبخش در ادیان و مذاهب و در سه بخش، دانشجو، دانشجو و آزاد.

وی با بیان اینکه پوستر جشنواره ملی شعر و نماهنگ «مجد وصل» در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی رونمایی شد، اظهار کرد: پیش نشست های این جشنواره در قالب شب شعر در چند شهرستان در سطح شهر برگزار می شود. استان. از جمله نیشابور، سبزوار و تربیت جام که به میزبانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، پیش بینی می کنیم تعداد بینندگان ما در این جشنواره به حدود 15 هزار نفر برسد.

مرادی ادامه داد: آثار به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی پذیرفته می شود و با توجه به حضور سالانه چندین هزار زائر اردو زبان در مشهد، تصمیم گرفتیم زبان اردو را نیز به جشنواره اضافه کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه حج جامعه کبیره محور همه برنامه های جشنواره امامت و مهدیه در چهارمین دوره است، گفت: این حج در جشنواره مجده الوصل نیز بخشی ویژه از جشنواره ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به توجه ویژه به دانشجویان بین المللی در این جشنواره گفت: بیش از 3500 دانشجوی خارجی در استان داریم که بر اساس زیارت کبیر جامعه در مژده آثار هنری تولید می کنند. جشنواره وازل

وی با اشاره به همکاری سایر نهادها با دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای برگزاری بهتر جشنواره خبر خوش وصل، افزود: مدرسه مشهد، صدا و سیما، دانشگاه فردوسی و سایر دانشگاه های استان همکاری مناسبی با ما دارند. برگزاری این جشنواره یگان بین المللی آستان قدس رضوی نیز که توانمندی های گسترده ای دارد به ما کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی جامعه دانش آموزی زیادی دارد، گفت: در این جشنواره به دانش آموزان نیز رسیدگی می شود و این صنف نیز در جشنواره ما حضور خواهد داشت.

به گفته مرادی، اختتامیه جشنواره موجد وصل 27 بهمن ماه در مشهد برگزار می شود و علاقه مندان به شعر، ادب و هنر در سراسر کشور می توانند تالیفات و سروده های خود را در قالب شعر، شعر و قطعات ادبی ارسال کنند. تا اول آذرماه پس از اعلام شروع ثبت نام در جشنواره، نت، نماهنگ و پادکست را از طریق سامانه emamat.iau.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنید.

من باید بگویم؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدیه به میزبانی 62 واحد منطقه ای دانشگاه آزاد اسلامی از 13 رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamamat.iau مراجعه فرمایید. IR/FA.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *