خسته بودیم/ نتوانستیم توانمندی واقعی‌مان را نشان دهیم

تبلیغات بنری


سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل فرانسه گفت: یکی از دلایل اصلی نتیجه امروز خستگی بازیکنان است و نتوانستیم توانایی خود را مقابل فرانسه نشان دهیم.

یورنا بر اساس گزارش فدراسیون والیبال، تیم والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف فرانسه رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

منشور اکبریمربی تیم والیبال ایران درباره این دیدار گفت: فرانسه قهرمان المپیک است و از همه تیم ها قدرتمندتر است. سیستم بازی این تیم کاملاً متفاوت از سایرین است. بازیکنان ایران تلاش کردند بازی قابل قبولی را ارائه دهند اما در دو روز گذشته دو بازی پنج ست و 10 ست انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی نتیجه امروز خستگی بازیکنان بود، تاکید کرد: نتوانستیم توانایی خود را نشان دهیم اما امیدوارم به خوبی ریکاوری کنیم و برای دیدار مقابل آلمان آماده شویم.

اکبری در خصوص دیدار با آلمان در پایان هفته سوم لیگ ملت ها گفت: نتیجه هیچ دیداری را نمی توان پیش بینی کرد اما آلمان تیم خوبی است. ما سعی می کنیم حداکثر توانایی خود را نشان دهیم، زیرا مهم این است که بازیکنان در شرایط بدنی نرمال باشند و بتوانند عملکرد واقعی خود را نشان دهند.

مردان والیبال ایران از ساعت 6:30 یکشنبه 12 تیرماه در دیدار نهایی خود در لیگ ملت های 2024 به مصاف آلمان خواهند رفت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *