بیش‌از هزار و ۱۸۰ نوع ماده مخدر شناسایی شده است/ ایران بالاترین کشفیات را در حوزه قاچاق مواد‌مخدر دارد

تبلیغات بنری


قائم مقام دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر معتقد است که مهمترین مشکل در درمان اعتیاد دو موضوع است: وی پیچیدگی این ماده مخدر و تغییرات الگوی آن را تشریح کرد و از شناسایی بیش از 1180 نوع مواد مخدر خبر داد.

آژانس خبری مرحله – علی رضا الکاظمی صبح امروز سه شنبه 25 مرداد 1403 در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید الصرمی و روز خبرنگار گفت: از این همه همراهی و رهنمودهای لازم تقدیر و تشکر می کنم. این ماموریت مهم

وی بیان کرد: واقعیت این است که رسانه ها در فرهنگ سازی برای پیشگیری از اعتیاد حرف اول را می زنند.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: رسانه ها نظرات را شفاف و رفتار را تحلیل می کنند. خبرنگار یک جامعه است و رسانه یعنی یک جامعه و قدرتش با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

الکاظمی تاکید کرد: هرکس به فکر رسانه نباشد در راه خود شکست خواهد خورد و بدون شک با شکست مواجه خواهد شد.

نایب دبیر کمیسیون مبارزه با مواد مخدر گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف تاکید کردند که بزرگترین خطری که کشور را تهدید می کند آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اظهارات کارشناسان برجسته بین المللی در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: 4 آسیب ریشه بشریت یعنی فقر، سلاح های کشتار جمعی، بحران زیست محیطی و مواد مخدر را به خطر انداخته است که باید در این زمینه اقدام مشترک صورت گیرد. تمامیت آنها جهان .

کاظمی نزدیکی ایران به مرکز و مرکز تولید، کشت و توزیع مواد مخدر را نکته بسیار مهمی دانست و تصریح کرد: سود بسیار بالای سوداگران مرگ از مواد مخدر و تغییرات پارادایمی که ایجاد می کنند باعث گرایش بیشتر به این آفت شده است. باریک

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 180 نوع مواد مخدر شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: امروز کشور ما بیشترین کشفیات را در زمینه قاچاق مواد مخدر دارد و در 3 جبهه مختلف با سوداگران مرگ مبارزه می کنیم.

قائم مقام دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: برنامه های بسیار متمایز و متنوعی در حوزه درمان تدارک دیده ایم، اما به دلیل پیچیدگی موضوع مواد مخدر و تغییر پارادایم، همچنان مشکل اصلی ما در حوزه درمان باقی مانده است.

این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به تلاش خبرنگاران در این زمینه تاکید کرد: امیدوارم با کمک شما بتوانیم ریشه های اعتیاد را در کشور ریشه کن کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *