ذخیره استراتژیک مناسب دارو و فراورده‌های سلامت

تبلیغات بنری


روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تایید وجود ذخیره استراتژیک مناسب در حوزه دارو و فرآورده های بهداشتی، اعلام کرد: منکر ادامه تلاش برای تامین ارز و نقدینگی در این حوزه نیستیم.

یورنا به گزارش افدانا، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی سه سال گذشته تلاش های زیادی برای رفع مشکلات صنعت دارو صورت گرفته است و خوشبختانه امروز اگرچه کمبود دارو و تجهیزات پزشکی به حد مطلوب رسیده است. پایین ترین سطح طی سه سال گذشته اما خیر ادامه تلاش برای تامین ارز و نقدینگی در این حوزه غیر قابل انکار است. لذا با تاکید بر اینکه نقدینگی شرکت‌های دارویی ناپایدار است و لازم است سازمان برنامه و بودجه تامین نقدینگی شرکت‌های دارویی و مراکز درمانی را در اولویت قرار دهد، اعلام می‌شود که شرایط موجود در حوزه سلامت محصولات گرا پایدار هستند. همچنین اقدامات لازم برای تامین وسایل مورد نیاز گروه های خدمات سلامت برای زائران اربعین الحسینیه انجام شد.

به هیچ چیز نمی ارزد؛ با توجه به اصلاحات صورت گرفته در ویرایش برخی اخبار منتشر شده، به اصحاب رسانه یادآور می‌شویم صحت مطالب به‌ویژه موضوعات دشوار را از سازمان غذا و دارو استعلام کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *