درخواست تعریف خط اعتباری یا واریز حداقل ۵۰ همت برای حمایت از بازار سهام

تبلیغات بنری


مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار از ارسال نامه ای مبنی بر درخواست تعیین سقف اعتباری یا واریز مبلغ حداقل 50 میلیونی برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد پیشنهادات خود را جهت حمایت از بازار مالی طی مکاتباتی با وزیر امور اقتصادی و دارایی و پیگیری اجرا و فعال سازی پیشنهادات مذکور ارسال کرد.

یورنا به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سینا)، قادر معصومی خانقاه گفت: با توجه به شرایط هیجانی بازار سهام متاثر از احتمال رخدادهای منطقه ای، سازمان بورس طی مکاتباتی با وزیر امور اقتصادی و دارایی، پیشنهادهایی را به رئیس شورای عالی بورس و اوراق بهادار برای حمایت از … بورس و پیگیری اجرا و فعال سازی پیشنهادات فوق الذکر ارسال کرد.

به گفته معصومی، این نامه و پیشنهادات مندرج در آن با هدف برآورد نیاز بازار سرمایه به اقدامات حمایتی و تشریح کمی و کیفی این اقدامات در هر یک از سناریوهای احتمالی و همچنین روشنگری اذهان تدوین و ارسال شده است. مسئولان ذیربط در خصوص مسائل تاثیرگذار بر بازار سرمایه.

وی مهمترین درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار را مبنی بر واریز وجوه یا تعیین سقف اعتباری کمتر از 50 همتی برای بازار سرمایه اعلام کرد و گفت: در این نامه خواستار همکاری همه مسئولان، نهادها و سازمان های ذیربط در این زمینه شدیم. این تصمیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *