کسب سهمیه المپیک در بوکس نیازمند شرایط خاصی است/ آینده را از دست نمی‌دهم

تبلیغات بنری


گفتگو

بوکسور وزن 86 کیلوگرم ایران معتقد است که کسب سهمیه المپیک مستلزم یک سری شرایط خاص است.

علی فتحی وی در گفتگو با میزان در خصوص برگزاری مسابقات بوکس یادواره رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت گفت: خدا را شکر توانستم قهرمان مسابقات شوم و به خودم ثابت کنم که می توانم هر روز بهتر از روز قبل باشم. . فونتانا یکی از معیارهای حضور در تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا را حضور در این مسابقات اعلام کرد و من هم رعایت کردم.

او اضافه کرد: روح الله الحسینی او همیشه مسابقات مختلف را از نزدیک تماشا می کند و فونتانا و کادرفنی تیم ملی تک تک بوکسورها را زیر نظر دارند و این انگیزه ما را دو چندان می کند. من 15 سال است که بوکس می کنم و می دانم که این چیزها روی روحیه بوکسور تأثیر مثبت می گذارد.

بوکسور ملی پوش درباره از دست دادن سهمیه المپیک گفت: کسب سهمیه در بوکس کار سختی است و شرایط خاصی را می طلبد. باید هزینه های زیادی داشته باشد و به این حوزه رسیدگی شود. حقیقت این است که ما از بوکس جهانی عقب هستیم و هر چند فدراسیون تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات انجام داده است، اما هنوز کافی نیست.

فتحی در پایان خاطرنشان کرد: می دانیم گذشته برنمی گردد و به همین دلیل آینده را از دست نمی دهم و هر روز برای حضور در المپیک 4 سال دیگر تمرین می کنم. بوکس ورزش سختی است و اگر یک روز تمرین نکنید، باید ماه ها کار کنید تا آن را جبران کنید. امیدوارم بوکس ایران همچنان موفق باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *