نقش کلیدی و جریان‌ساز آموزش و پرورش در تقویت، آگاهی و مشارکت عمومی در انتخابات آگاهانه کشور

تبلیغات بنری


استاندار تهران در جلسه شورای آموزش و پرورش تهران گفت: نقش اصلی آموزش و پرورش در ارتقای آگاهی و مشارکت مردمی در انتخابات آگاهانه در کشور ضروری است.

یورنا – بنابر آنچه استاندار تهران، احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران، روز یکشنبه 23 مردادماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تسلیت شهادت آن مرحوم. فرمانده مجاهد اسماعیل هنیه، رئیس کمیته سیاسی دفتر نهضت مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خطاب به امت اسلامی انصار و همه آزادگان جهان چنین اظهار داشت: تشکیل آموزش و پرورش شوراها به عنوان یکی از ارکان مترقی نهاد آموزشی در جهت بهره مندی از خرد جمعی نقش مهمی در حل مشکلات ایفا می کنند.

وی افزود: ایجاد بستر و بستر مناسب برای جلب مشارکت های مردمی و بهره برداری از تمامی توانمندی ها و انرژی های بومی و منطقه ای از دیگر گام های موثر شوراهای آموزش و پرورش برای دستیابی و پیشبرد اهداف و تسهیل در اجرای اهداف است. برنامه های سیستم آموزشی و آموزش اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه پروژه مهر به عنوان یک طرح ملی و راهبردی نقش اساسی در آماده سازی مدارس و بسترسازی برای آغاز دوران پربار و موثر دارد، اظهار داشت: موفقیت این طرح نیازمند برنامه ریزی دقیق و جدیت است در اجرای آن، هماهنگی و هم افزایی در ارکان مختلف نظام آموزشی و تعامل با سایر نهادها و دستگاه ها، به ویژه با استفاده از توانمندی های هیئت های آموزشی، موجب تسهیل بازگشایی مدارس می شود.

وی افزود: طرح مهر یک فرآیند برنامه محور است و تمرکز و رویکرد اصلی آموزش و پرورش شهر تهران در طرح امسال ارتقای کیفیت آموزش، تربیت و توجه به مدارس دولتی در راستای تحقق خواسته های متعالی خداوند است. رهبر.

قیومی بیان کرد: این طرح این امکان را فراهم می کند تا فضا و فعالیت های مدرسه با توجه به امکانات و خلاقیت عوامل اجرایی در راستای برنامه های اجرایی سند تحول بنیادین، آماده ارائه خدمات بهینه به دانش آموزان و همکاران باشد. دستیابی به پذیرش برنامه ریزی رسمی و منظم در همه زمینه ها.

استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به گستردگی فعالیت ها و مسائل مربوط به بازگشایی مدارس از جمله ساماندهی و توانمندسازی نیروی انسانی، آماده سازی و تجهیز فضاها و … با برنامه ریزی دقیق، تمهیدات لازم برای ایجاد مدرسه جدید در حال انجام است. و مدرسه پر جنب و جوش برای دانش آموزان، به امید روشن شدن و تبلور آینده روشن در ذهن دانش آموزان و معلمان و ارائه تصویری زیبا از مدرسه و کلاس درس برای هر معلم، دانش آموز و والدین آنها.

وی تلاش مدیران برای آماده سازی فضا و بهبود فضای مدرسه برای پذیرایی از دانش آموزان را بسیار مهم و حیاتی دانست.

سپس خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شهر تهران موتور محرکه همه اقدامات و الگوی پیشرو برای کل کشور و نقش اصلی آموزش و پرورش در ارتقاء، آگاهی و مشارکت مردمی در چهار دوره انتخابات آگاهانه است. کشور. دولت مبتنی بر مولفه های مقام رهبری بی نظیر است.

استاندار تهران در پایان ضمن قدردانی از جامعه فرهنگی شهر تهران یادآور شد: اعضای این شورا باید با اتخاذ تصمیمات قوی و منطقی مبتنی بر علم و آموزه های دینی، نقاط ضعف و قوت مسائل فرهنگی و آموزشی را به طور کامل بررسی کنند. . برای رسیدن به اهداف متعالی آموزش و پرورش بیش از گذشته

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *