آخرین وضعیت انسداد محور‌های هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال

تبلیغات بنری


مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل زمینی از آخرین مورد بسته شدن محورهای هراز، شالوس و تهران – شمال خبر داد.

یورنا – بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محور چالوس و تهران آزادراه – جاده شمال (رفت و برگشت) از ساعت 6:00 روز 24 مرداد لغایت 24:00 روز 24 مردادماه مسدود است. ) – به صورت ساعتی) و حرکت روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) در حال انجام است. ضمناً محور شمالی تداخل هوایی ندارد.

همچنین در محور قزوین-کرج-تهران حدفاصل محدوده گلشهر، مهرشهر و مهرویلا و بین شهر خاتم و وردوارد، ترافیک سنگین در محور کرج- قزوین در محدوده مهرشهر و ترافیک سنگین در پاکدشت وجود دارد. -محور تهران در ناحیه صنعتی خاوران. در بخش‌هایی از استان سیستان و بلوچستان در جنوب این کشور بارندگی مشاهده می‌شود.

شریان های آکسون های انسداد شده کمربندهای هشتگرد – طلقان، خرانک – یزد و یزد – دربید معرفی شدند.

محور کندوان واقع در استانداری مازندران از مورخ 13 مرداد 1303 لغایت 31 مرداد 1303 هجری شمسی به صورت 24 ساعته روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، محور فوق مسدود و تردد از مسیر جایگزین هراز امکان پذیر است و محورهای هراز. فیروزکوه.

محور هراز واقع در استانداری مازندران از مورخ 23 مرداد 1303 لغایت 30 شهریور 1403 هجری شمسی از ساعت 6 الی 14 روز چهارشنبه، به دلیل اجرای عملیات راهسازی، محور فوق مسدود و از محورهای جایگزین قندوان و امکان تردد می باشد. فیروزکوه.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *