عرضه پلکانی بلیت پرواز‌های اربعین ۱۴۰۳/ سایت‌های فروش ۲۴ ساعته رصد می‌شوند

تبلیغات بنری


یک گزارش

از ابتدای هفته برخی شرکت های هواپیمایی فروش بلیت پروازهای اربعین را به صورت تدریجی آغاز کردند. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به مرور زمان، سایر شرکت‌ها بلیت‌های خود را ارائه خواهند کرد.

یورنا- در حالی که قرار بود پیش فروش بلیت پروازهای اربعین از روز شنبه 22 مردادماه با قیمت های مصوب آغاز شود، اولین روز فروش با ناهماهنگی همراه بود و بسیاری از مراجعه کنندگان به سایت های خرید از گرانی اربعین گلایه داشتند. بلیط ها

بر اساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت یک طرفه از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان، بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، مازندران و گلستان به مقصد بغداد یا نجف الاشرف. و بالعکس حداکثر 6 میلیون تومان و قیمت بلیط یک طرفه از تهران و سایر استان های کشور به بغداد یا نجف اشرف و بالعکس حداکثر 5 میلیون تومان است.

روز گذشته انجمن شرکت های هواپیمایی اولین لیست 40 پرواز 1403 را منتشر کرد و قرار است این فهرست به مرور تکمیل شود.

نمایش رول سایت های فروش بلیط هواپیما اربعین به صورت 24 ساعته رصد می شود

پروازهای اربعین از ۲۶ فرودگاه کشور با مشارکت تمامی شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود و تمامی شرکت‌ها باید قیمت مصوب بلیت پروازهای خصوصی را رعایت کنند.

فروش بلیت اربعین به صورت چارتر ممنوع است

جعفر یازرلو، سخنگوی رسمی سازمان هواپیمایی کشوری در این خصوص گفت: گفتگو پامیزان با اشاره به فروش پلکانی پروازهای اربعین گفت: از روز شنبه تنها دو شرکت هواپیمایی اقدام به فروش بلیت با قیمت مصوب کرده اند و سایر شرکت ها نیز به مرور بلیت خود را به فروش خواهند رساند.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری لیست شرکت های هواپیمایی ارائه دهنده بلیت اربعین را با شماره پاسخگویی و آدرس سایت فروش آنها اعلام می کند.

یازرلو تصریح کرد: عوامل فروش بلیت پروازهای اربعین در بازه زمانی 24 مرداد تا 18 شهریورماه باید قیمت های مصوب را رعایت کنند و شرکت های متخلف با لغو مجوز یا ارجاع به سازمان تعزیرات حکومتی مواجه خواهند شد.

به گفته سخنگوی رسمی سازمان هواپیمایی کشوری، هیچ یک از ایرلاین ها در مدت زمان تعیین شده حق فروش بلیت اربعین را به صورت چارتر ندارند و سازمان نظارت کامل در این زمینه را بر عهده دارد.

وی افزود: معمولا شرکت های هواپیمایی خود را موظف به رعایت قیمت های مصوب می دانند و سازمان هواپیمایی کشوری به مردم توصیه می کند از شرکت ها بلیط تهیه کنند.

یازرلو تاکید کرد: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری به صورت 24 ساعته شخصاً در فرودگاه ها و دفاتر فروش کشور یا حضوری بر سایت های فروش بلیت نظارت دارند.

همچنین صدیق نیا رئیس گروه کنترل هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در یک برنامه تلویزیونی گفت: با توجه به عرضه پلکانی بلیت اربعین، پس از آماده شدن ناوگان توسط شرکت های هواپیمایی، عرضه بلیت آغاز می شود. در گیت های تعیین شده و به تدریج وارد سیستم فروش خواهد شد.

به گفته رئیس گروه نظارت بر ایرلاین ها در سازمان هواپیمایی کشوری، تمامی شرکت های هواپیمایی از ابتدای هفته آینده به مرحله فروش بلیت هواپیما می پیوندند.

دوست نیا ادامه داد: سایت رسمی شرکت های هواپیمایی، دفاتر فروش مشخص شده توسط ایرلاین ها و درگاه های OTA درگاه های مورد تایید برای فروش بلیط هستند.

با در نظر گرفتن 2000 رفت و برگشت برای چهل روز

مقصود اسدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: 2 هزار پرواز رفت و برگشت و حدود 400 هزار صندلی برای اربعین امسال پیش بینی شده است و 18 شرکت هواپیمایی باید بتوانند در این زمینه برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: تا پایان هفته تمامی ایرلاین ها بلیت های خود را در سایت های فروش عرضه می کنند اما این پیش فروش کامل نخواهد بود و تا پایان عملیات اربعین برنامه ریزی های لازم به ویژه برای بازگشت اربعین انجام شده است. . زائران.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی به زائران توصیه کرد در صورت مواجهه با درخواست های با ارقام بالاتر نسبت به خرید بلیط هواپیما رفت و برگشت اقدام و مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *