ماتزاری به پیشرفت فوتبال ایران کمک خواهد کرد/ بیرانوند همواره دل هواداران پرسپولیس را خون کرده

تبلیغات بنری


گفتگو

بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم کمک داور ویدیویی وارد لیگ برتر ایران شود تا از بی عدالتی ها و تخلفات عده ای راحت شویم.

محمود الشافعی وی در گفتگو با میزان در خصوص قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در جام حذفی گفت: این قهرمانی را به تیم فوتبال سپاهان و هوادارانش تبریک می گویم. به نظر من آنها مستحق این قهرمانی بودند زیرا در این مدت هزینه زیادی کردند.

اگر پرسپولیس آرام بود به جای سپاهان قهرمان می شدیم

وی ادامه داد: متاسفانه تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی تمرکز خوبی نداشت. برخی حاشیه ها، از جمله تغییر مربی و انتخاب اسمار همین امر کمی آرامش تیم را بر هم زد و باعث شد از جام حذفی کنار بکشیم. تیم فوتبال سپاهان حداقل 8 سال تا قهرمانی فاصله داشت و به نظرم با تمام هزینه ها شایسته قهرمانی بود. جدا از این خوزه مورائس او مربی بسیار شایسته و با تجربه ای است و پس از دو فصل حضور در این تیم، کسب این جام حق او بود.

بیرانوند همیشه هواداران پرسپولیس را آزار داده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پاورقی های مرتبط علی رضا بیرانوندوی تصریح کرد: بیرانوند در فصول گذشته همیشه دل هواداران پرسپولیس را خون می کرد و باعث آزار آنها می شد. ما دروازه بان های بزرگی مثل وحید کالیچ داشتیم که شخصیت باشگاه را حفظ کردند و مانع از بروز حواشی و خدشه دار شدن حرمت باشگاه شدند. بیرانوند می تواند صادقانه به باشگاه برود و بگوید قراردادش تمام شده و بر همین اساس از تیم جدا خواهد شد. اما او بسیار غیرحرفه ای رفتار کرد و متاسفانه تصویر خود را یک بار دیگر نزد هواداران خراب کرد. امیدوارم مدیریت باشگاه یک دروازه بان خارجی بیاورد و خریدهای خوبی در دفاع داشته باشیم تا در این خطوط هم به قدرت کافی برسیم. نام پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است و امیدوارم مدیرعامل باشگاه به این موضوع توجه کند.

مربیان ایرانی باید از هوش ماتزاری استفاده کنند

شفیعی با بیان اینکه باید از هوش ماتزاری برای پیشرفت فوتبال خود استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: خبر آمدن ماتزاری به پرسپولیس را به فال نیک می گیریم. من این مربی را می شناسم و کیفیت او را می دانم. ایده های او تهاجمی است و این برای پیشرفت فوتبال ایران بسیار مفید است. مربیان ایرانی باید در کنار او قرار بگیرند تا از تجربیات او بهره ببرند. این موضوع به واسطه تجربیاتی که در تیم های دیگر به دست آورده اند باعث موفقیت مربیان ایرانی در آینده خواهد شد و این موضوع کمک زیادی به فوتبال ایران خواهد کرد. در بین گزینه های موجود، ماتزاری بهترین گزینه است و امیدوارم پس از جذب او، بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده و از او برای کسب عناوین بیشتر حمایت کنند.

با وارد کردن VAR بر بی عدالتی غلبه خواهیم کرد

وی در خصوص ورود فناوری VAR در فوتبال ایران تصریح کرد: به نظر من اگر بخواهیم شفافیت فوتبال خود را به هواداران نشان دهیم باید مانند کشورهای حوزه خلیج فارس و اکثر کشورهای اروپایی VAR را به ایران معرفی کنیم. این یک نوع احترام به هواداران است. وقتی چنین اتفاقی رخ دهد، بسیاری از ناهنجاری ها، حواشی و حوادث داوری از بین می رود. اگر اراده ای پشت این امر باشد می توانیم بر بی عدالتی ها و درگیری ها غلبه کنیم و در این راه حمایت بسیاری از تیم های لیگ برتری از بین نمی رود و جلو می رویم. اگر همه اینها فقط یک کلمه باشد و هر مسئولی بخواهد چیزی در مورد خودشیفتگی بگوید، در آینده همیشه در مشکل خواهیم بود.

در چنین شرایطی تیم ملی در آینده با مشکل مواجه خواهد شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم کادر فنی تیم ملی تمامی مسابقات یورو 2024 را به خوبی زیر نظر داشته باشد و از آنها درس بگیرد. متأسفانه با شرایط تیم ملی کشورمان اگر بخواهیم نظر واقع بینانه بگوییم قطعا در آینده با مشکلات بزرگی مواجه می شویم. در دو دیداری که تیم ملی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان انجام داد با مشکلات زیادی مواجه شدیم. ما نباید اجازه دهیم چنین مشکلاتی ادامه پیدا کند. متاسفانه بازیکنان ما اعم از لژیونر و داخلی کاملا مبتدی بازی می کردند و هیچ یک از مردم ایران از فوتبال لذت نمی بردند. امیدوارم کادر فنی تیم ملی ایران به کیفیت تیم های حاضر در یورو 2024 توجه کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *