حضور در فینال برای ژیمناستیک ایران حکم مدال را داشت

تبلیغات بنری


ملی پوش ژیمناستیک المپیک گفت: در المپیک گذشته در حالی که در یک قدمی المپیک بودیم المپیکی نداشتیم اما در این دوره یک المپیاد و فینالیست داشتیم.

یورنا – مهدی الفتیتنها نماینده ژیمناستیک کشورمان که برای اولین بار به عنوان یک ایرانی به فینال مسابقات خرک المپیک راه یافت، امروز با میانگین امتیاز 14.266 در جایگاه هفتم قرار گرفت.

الفتی پس از پایان مسابقات پرش درباره عملکرد خود در مرحله نهایی گفت: فینال برای ژیمناستیک ایران مدال بود. در ژیمناستیک ما هرگز به این سطح نرسیده ایم و همه کسانی که به فینال رسیده اند بهترین های جهان هستند. حضور در فینال برای ما مانند تاریخ سازی و بهترین رده بندی است. در المپیک گذشته در حالی که یک قدم با المپیک فاصله داشتیم، المپیکی نداشتیم اما در این دوره یک المپیاد و فینالیست داشتیم که نشان می دهد در المپیک بعدی قطعا روی سکو خواهیم بود.

وی در خصوص رضایت از پرش هایش گفت: اولین پرش من آن چیزی نبود که می خواستم اما از سوالم راضی هستم. من برای اولین بار این سطح از رقابت ها را تجربه می کردم و امیدوارم در مسابقات آینده بهتر از این کار کنم.

ژیمناستیک المپیکی کشورمان گفت: ژیمناستیک ورزش لحظاتی است و گاهی می توان میخکوب شد و گاهی می توان یک قدم به عقب برداشت. من از پرش هایم راضی هستم و این بهترین رده بندی ژیمناستیک بود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ژیمناستیک زودتر آرام می شد، امکان موفقیت آن وجود نداشت، گفت: برای کسب سهمیه باید در چهار فینال جام جهانی شرکت می کردیم و از ثبت نام در این مسابقات محروم بودیم، اما با تشکر. خدایا در جام جهانی شرکت کردیم و توانستیم صعود کنیم و این مقام بسیار بالایی است و خدا را شکر در این جایگاه هستم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *