ترور شهید هنیه با شلیک پرتابه کوتاه برد صورت گرفته است

تبلیغات بنری


روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابلاغیه شماره 3 در خصوص جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی با شهادت اسماعیل هنیه، با تایید این مطلب گفت: بر اساس بررسی ها و بررسی ها، این عملیات تروریستی با تیراندازی به سمت یک مسلسل یک پرتابه کوتاه برد با کلاهک به وزن تقریبی 7 کیلوگرم همراه با انفجاری قوی از خارج از محل اقامت مهمان.

یورنا – به گزارش سپاه نیوز; روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 3 جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی با شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را تایید کرد که بر اساس آنچه گزارش شده و بر اساس بررسی‌ها و بررسی‌ها، این عملیات تروریستی با شلیک گلوله‌های کوتاه برد: یک کلاهک به وزن تقریبی 7 کیلوگرم همراه با انفجار قوی از خارج از محل اسکان میهمانان انجام شده است.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به نام خدا

در پی اقدام تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی که منجر به شهادت شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه مجاهد و دلیر رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و همرزمانش شد. به اطلاع عموم مردم ایران رسید.

1. این اقدام توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت دولت جنایتکار آمریکا طراحی و اجرا شد.

2. بر اساس بررسی ها و بررسی ها، این عملیات تروریستی با پرتاب یک گلوله کوتاه برد با کلاهک به وزن حدود 7 کیلوگرم همراه با انفجار شدید از خارج از محل سکونت میهمانان انجام شد.

در نهایت این موضوع تایید شد؛ ریختن خون «شهید اسماعیل هنیه» قطعی است و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونیستی پاسخ این جنایت را که «مجازات اشد» است در زمان و مکان و روش مناسب دریافت خواهد کرد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *