لغو مجوز در انتظار گران‌فروشان بلیت پروازهای اربعین

تبلیغات بنری


سخنگوی رسمی سازمان هواپیمایی کشوری از راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل پرواز اربعین در این سازمان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده تخلف یا اغراق در فروش بلیت های شرکت هواپیمایی اربعین، اقدامات لازم انجام می شود.

یورنا – بر اساس گزارش سازمان هواپیمایی کشوری جعفر یزلو با اشاره به راه اندازی مرکز مدیریت و کنترل پرواز اربعین در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در صورت مشاهده تخلف یا اغراق در فروش بلیت پروازهای اربعین با آن برخورد می شود. با.

وی با اشاره به اینکه پروازهای اربعین حسینی از 3 مرداد آغاز و تا 18 شهریور ادامه دارد، افزود: برای هماهنگی و نظارت بیشتر، مرکز مدیریت و کنترل هوانوردی در سازمان هواپیمایی کشوری به شکل مشابه ایجاد می شود. به تجربیات موفق سال های گذشته

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین از 26 فرودگاه کشور با مشارکت تمامی شرکت های هواپیمایی انجام می شود، افزود: قیمت مصوب پروازهای اربعین در جلسه ای با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بررسی و تصویب شد. مدیران صنایع، شرکت های هواپیمایی و انجمن های مربوطه تایید شدند.

به گفته یازرلو، قیمت بلیط رفت و برگشت از استان های خراسان، سیستان، بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، مازندران و گلستان به بغداد یا نجف الاشرف و بالعکس حداکثر 6 میلیون تومان است. و قیمت بلیت 6 میلیون تومان است. بلیط یک طرفه از تهران و سایر استان های کشور (به استثنای استان های مذکور) به بغداد یا نجف اشرف و بالعکس حداکثر سقف 5 میلیون تومان تعیین شده است.

سخنگوی رسمی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه فروش بلیت پروازهای اربعین به تدریج انجام می شود، گفت: با تایید سازمان هواپیمایی کشوری مقرر شد شرکت های هواپیمایی بلیت پروازهای اربعین را بفروشند و خودداری کنند. از فروش بلیت به صورت گروهی و چارتری.

وی ادامه داد: اگر عوامل فروش بلیت پروازهای اختصاصی اربعین از 3 مرداد لغایت 18 شهریور ماه به نرخ مصوب پایبند نباشند، با لغو مجوز یا ارجاع به سازمان تعزیرات حکومتی مواجه خواهند شد.

یازرلو افزود: تمامی بلیت های ایام اربعین در سراسر کشور از طریق سایت رسمی شرکت های هواپیمایی، دفاتر فروش اینترنتی بلیت (OTA) و دفاتر منتخب خدمات مسافرت هوایی ایرلاین های ارائه شده به این سازمان انجام می شود.

سخنگوی رسمی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بازرسان این سازمان به صورت 24 ساعته در فرودگاه ها و دفاتر فروش کشور حضور دارند یا نه. از مراجع نظارتی اطلاعات: در صورت کشف تخلف، اقدامات لازم برای طرح شکایت و ارجاع آن به مراجع ذیصلاح قضایی انجام می شود.

وی تصریح کرد: با هرگونه پیشنهاد، عرضه یا فروش بلیت مسیر آستانه علیات در ایام اربعین خارج از کانال های تعیین شده اقدامات قانونی انجام می شود.

یازرلو به زائران توصیه کرد هرگونه شکایت در خصوص عدم رعایت استانداردهای فوق را با مراجعه به نمایندگان شرکت های هواپیمایی با ثبت شکایت در سامانه حقوق مسافر این سازمان (به آدرس caa.gov.ir) پیگیری کنند. .

سخنگوی رسمی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان از ارائه خدمات پارکینگ در فرودگاه امام خمینی (ره) و برپایی موکب ها خبر داد و گفت: نماینده محترم و نماینده شرکت های هواپیمایی در تمامی فرودگاه ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *