دستاوردهای دولت نباید خدشه‌دار شود

تبلیغات بنری


وزیر کشور گفت: انتظار داریم مردمی که اظهار نظر می کنند در این مرحله عادلانه قضاوت کنند زیرا دستاوردهای بزرگ این دولت که دستاوردهای ملت ایران است روشن و واضح است و قابل خدشه نیست.

یورنا احمد وحیدی وزیر کشور روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: دانشکده مدیریت شهید رئیسی از نظر نرم افزاری و سخت افزاری قوی است و در کمتر از سه سال کارآمدی خود را نشان داده است. آثار و برکات این مکتب همواره در راه ایران اسلامی می درخشد.

وی تصریح کرد: یکی از بارزترین ویژگی های دانشکده مدیریت شهید رئیسی ناتمام نگذاردن کارها و به پایان رساندن ناتمام است.

وزیر کشور اضافه کرد: در دولت سیزدهم تنها در استانداری مرکزی 720 واحد تولیدی و صنعتی احیا شد که دو واحد آن هپکو و آذراب بود که این مهم ترین کار شهید رئیسی بود و نتیجه آن رشد اقتصادی بود بر اساس آمار بانک جهانی بیش از 4.5 درصد است که از رشد همه کشورهای همسایه ما در منطقه بیشتر است.

وی به قدردانی کارگران هیپکو و آذراب از شهید شهور اشاره کرد و گفت: باید دید این شهید عزیز با دل مردمی که این حماسه را آفریدند باید از این سبک و شخصیت درس بگیریم.

وحیدی افزود: با وجود همه فشارهای دشمن در قالب جنگ مشترک، اقدامات ناامنی، تحریم ها، فشارهای اقتصادی و همه مشکلات و مسائل داخلی، رشد اقتصادی کشور بسیار بالا بود که این نتیجه مکتب مدیریتی شهید رئیسی است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم شروع به کار کرد و در حوزه مسکن با رشد منفی 6 درصدی مواجه بودیم اما امروز در این بخش بیش از 6 درصد رشد داریم در حالی که دشمنی دشمنان افزایش یافته است اما این موفقیت نتیجه اعتماد است و نتیجه توانایی های درونی است.

واحدی با قدردانی از فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) خاطرنشان کرد: خودباوری وجود دارد و ما می توانیم در قرارگاه این کار را انجام دهیم و این گروه با مسئولیت پذیری وارد میدان شدند.

این مقام ارشد وزارت کشور با بیان اینکه در روزهای آینده گشایش های زیادی در حوزه عمرانی و بهداشتی در منطقه مرکزی ایجاد می شود، گفت: مردم باید از خدمات دولت مردمی آگاه باشند، چرا که برخی از این امر آگاه نیستند. می خواهند این موفقیت ها و دستاوردها دیده شود و عده ای به دنبال آن هستند.

وزیر کشور با تاکید بر لزوم ایجاد فرصت های شغلی برای معیشت مردم افزود: طی دو سال گذشته کمترین میزان تحقق اشتغال هدفمند در استانداری ها 90 درصد بوده و در بسیاری از موارد به بیش از 100 درصد رسیده است. منطقه مرکزی یکی از این نرخ ها است. یکی از موفق ترین استان ها.

وحیدی ساخت مسکن را یکی از اقدامات بزرگ دولت برای کاهش هزینه های مردم دانست و گفت: شهید رئیسی یارانه را 10 برابر کرد که کمک بزرگی به معیشت مردم بود و در کنار آن ثبات خوبی در زندگی مردم ایجاد کرد. برنامه با طرح کالابرگ، روزی نبود که او شخصاً قیمت ها و شرایط بازار را کنترل نکند.

وزیر کشور تاکید کرد: انتظار داریم مردمی که اظهار نظر می کنند در این مرحله عادلانه قضاوت کنند زیرا دستاوردهای بزرگ این دولت که دستاوردهای ملت ایران است روشن و واضح است و قابل خدشه نیست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *