نابودی رژیم پلید صهیونیستی نزدیک است

تبلیغات بنری


آیت الله الحسینی الخراسانی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیامی صادر کرد.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله سید احمد الحسینی خراسانی عضو شورای فقیه شورای نگهبان و نماینده شورای رهبری خبرگان رهبری به مناسبت شهادت اسماعیل پیامی ارسال کرد. هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس).

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام می فرماید: بقایای شمشیر کماکان است و پدران بازماندگان شمشیر در جنگ (یاد شهدا) بیشتر و بیشتر می شوند. از نظر تعداد و فرزندان بسیار است (نهج البلاغه حکمت 84)

رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم سه نفر به نام های جعفر بن ابی طالب، زید بن حارثه و عبدالله بن رواحه را به عنوان جانشین لشکر در جنگ موته منصوب کرد و فرمود: : هر که شهید شد آخرین فرمان و فرمان بود. دانش. اگر سه رهبر شهید شوند، مجاهدین یکی از آنها را به عنوان رهبر انتخاب می کنند و به جنگ ادامه می دهند.

با شروع جنگ و شهادت جعفر بن ابی طالب، زید بن حارثه رهبری جنگ را بر عهده گرفت. پس از شهادت عبدالله بن رواحه، به دلیل کثرت لشکر دشمن و کثرت رومیان، مسلمانان صبر نکردند و مجبور به عقب نشینی شدند. پس از متحمل شدن ضربات سخت از جمله شهادت سرداران و فرماندهان منصوب از سوی رسول اسلام (ص) به مدینه بازگشتند.

پس از آن فضای روانی عجیبی بر شهر و مردم شهر حاکم شد و سرزنش های رزمندگان و غم های فراوان از شکست لشکر اسلام در همه جا دیده و شنیده می شد و گریه بر سیدالشهدا(ع). رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: گریه و شیون شدید شما چیست؟ گفتند: ای رسول خدا! چرا گریه نکنیم؟ گرچه در وضعیت غم انگیز و اسفناکی به سر می بریم و بهترین و شایسته ترین رهبران و شخصیت ها را از دست داده ایم.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: امت من مانند باغ و نخل است که باغبان ماهر آن نهرها و نهرها و نهرهای آن را با مهارت و دقت اصلاح می کند و درختان و نخل هایش را می کند و هرس می کند. ، هر سال در هر نوبت. در یک مرحله رشد می کنید و سطح به سطح بالا می روید و در هر نوبت میوه های بیشتر و بهتری به دست می آید. (مقاتل الطالبین ص 13)

زکات را مانند شاخه گل رز بدهید

باغبان اگر برداشت کند، انگور بیشتری می دهد

بله عزیزان من!

وعده مستقر، سنت مستقر حق برکت و تعالی و تجربه ثابت شده تاریخ از آغاز اسلام تا امروز، جهاد در راه خدا و شهادت در راه اسلام آسمانی بوده و خواهد بود. . آرمان های دینی، انسان دوستانه و انقلابی و عاقبت اجتناب ناپذیر آن عزت، رستگاری و پیروزی است.

خداوند مسلمانان را در جهاد فی سبیل الله سربلند ساخته است. از شهادت و فداکاری در راه خدا هرگز دچار ضعف، پشیمانی و پشیمانی نشویم. پیروزی و فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک است و بوی پیروزی جبهه مقاومت و عدالت به مشام می رسد که روح را شاد و دل را گرم می کند.

روز رستگاری و صبح پیروزی نزدیک است. «آنها دورند و نه نزدیک» (معارج: 6 و 7).

“صبح نزدیک است؟” (هود/81).

درود بر سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (علیه السلام) و همه شهدای راهگشای آن حضرت بر سردار سرافراز امت اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همه یارانش. شهید جبهه مقاومت و مقاومت. شهید مطهر اسماعیل هنیه و درود بر امام شهیدان خمینی کبیر و هزاران درود بر رهبر امت اسلامی و فرمانده کل قوا و سربلندی مجاهدان صالح و عزیز و همیشه سرافراز. خامنه ای.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *