حماسه‌آفرینی نیرو‌های مسلح موجب استواری بیش از پیش نظام اسلامی شد

تبلیغات بنری


سرلشکر موسوی در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سمیع مقام» تاکید کرد: حماسه آفرینی نیروهای مسلح در مقابل توطئه ها و نقشه های شوم دشمن، کشور، انقلاب و نظام اسلامی را قدرتمندتر و قدرتمندتر کرد. قوی تر

یورنا – به گزارش خبرگزاری دفاع، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت حماسه آفرینی این شهید والامقام، اظهار داشت: «حسین سامی مقام» و یارانش از مردم سنندج و تهران و اصفهان که حسودند و می توانند پیکر آن شهید را تشییع کنند و با آن حیات جاویدان وداع کردند.

شهید سمیع خاطرات شهدای دلاور و غیور منطقه کردستان را زنده کرد

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

«وَ الَّذِینَ أَقْرَبُونَ الْمُقَرِبُونَ فِی الْبَیْتَهِ الْمُبرَکه» (سوره مبارکه).

یاد و خاطره شهدای جنت مکان، روزهای آغازین دفاع از انقلاب اسلامی و میهن، یادآور روزهای خضوع و سخت کوشی مردان گمنامی است که بدون هیچ گونه ادعایی برای عزت و سربلندی آن همه مجاهدت کردند. عزیز امروز ایران.

45 سال پیش، در روزهای تبعید جمهوری اسلامی و روزهایی که فیوز انقلاب در معرض طوفان مخالفان و دشمنان قرار گرفت، شهید حسین سمیع مقام، سربازان دلیر و افسران عادی ارتش؛ این ستون دفاع و استقلال کشور با حمایت ائمه انقلاب و مردم و همراهی برادران رشید از سپاه حماسه آفرید و انقلاب و ایران و نظام اسلامی را قویتر و قویتر کرد. مقابله با رژیم توطئه ها و نقشه های شیطانی دشمنان.

شهید حسین سامی مقام، نگین پرافتخار نیروی دریایی، ستاره ای از آسمان سربازان ارتش 28، قهرمان نیروی زمینی و از سرداران وفادار و گمنامی که برای دفاع از کردستان درخشیدند، این قطعه ناب از خاک ایران، و خون پاک خود را در راه ایمان و آرمان خود و حضور فشارهای مداوم در زندان ضد انقلابیون، زائید و خاطرات شجاعان حسود را زنده کرد. شهدای کرد. منطقه کردستان و رزمندگان بزرگی چون صیاد شیرازی، بروجردی، نصرتزاد، کاوه، آبچناسان، کیشوری و شهرفر.

ایستادگی و استواری آن رهبر و افسر عاشق دین و مردم و ملت در برابر عوامل گروهک های ضد انقلاب و مستکبران یادآور پیوند و تداوم خط دفاع از دیروز تا امروز جبهه مقاومت در برابر است. غاصب و صهیونیست های ظالم.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز در خط مقدم نبرد عدالت خواهی، از مردم غیور و قدرشناس سنندج، تهران و اصفهان برای تشییع پیکر شهید سامی مقام و وداع با وی صمیمانه تشکر می کنم. از آن مکان بهشتی، ای مهمان دعای خانواده معظم شهدا و ملت شریف ایران، شامل حال رزمندگان مدافع انقلاب و جنگ تحمیلی، حتی صحنه های مقاومت بزرگ امروز باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *