حضور پرشور فارسی‌زبانان در برگزاری مراسم گرامیداشت فرمانده جبهه مقاومت در مالزی

تبلیغات بنری


رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت و گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این زاهد مجاهد جبهه مقاومت با حضور پرشور مردم برگزار شد. حضور فارسی زبانان همراه با سخنرانی و مداحی.

یورنا حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی شهادت مظلوم اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت و گفت: ترور ناجوانمردانه شهید هنیه گسترده شد. تشویق و تمجید. محکومیت بین المللی و خون این شهید بزرگوار، ناگزیر پیروزی مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

وی با اشاره به واکنش مردم و دولت مالزی بیان کرد: به محض اعلام خبر شهادت ایشان; دولت، مردم، جوامع، انجمن ها و سازمان های مردم نهاد در مالزی با صدور بیانیه ها و برگزاری تجمعات مختلف این ترور وحشیانه را به شدت محکوم کردند.

ارزانی گفت: معاون وزیر توسعه اسلامی مالزی (JAKIM)، شورای مشورتی مالزی (MAPIM)، معاون نخست وزیر مالزی و احزاب مختلف در این کشور بیانیه هایی را خطاب به خانواده شهید هانیه و رهبران و مردم فلسطین صادر کردند. ابراز همبستگی با مردم فلسطین. وی بر همدلی و حمایت مردم فلسطین در مبارزه برای عدالت و استقلال تاکید کرد.

وی توضیح داد: آقای انور ابراهیم، ​​نخست وزیر مالزی نیز در صفحه فیس بوک خود ترور رهبر سیاسی جنبش حماس را محکوم کرد و نوشت که این ترور شنیع به منظور از بین بردن مذاکرات آتش بس در این کشور بوده است. غزه

وی با اشاره به اقدام ناجوانمردانه متا برای حذف پست فیس بوک نخست وزیر مالزی گفت: کسانی که از دموکراسی، آزاد اندیشی و آزادی خواهی در جهان صحبت می کنند، ناقض حقوق بشر هستند.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی ادامه داد: مراسم ترحیم و یادبود در تمامی مساجد ایالت پرلیس مالزی به نشانه همبستگی مسلمانان مالزی با مبارزه فلسطینیان با ظالمان برگزار شد. رژیم صهیونیستی.

حضور گسترده فارسی زبانان در مراسم تجلیل از رهبر جبهه مقاومت در مالزی

وی افزود: آقای ولی الله محمدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی با همراهی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در دفتر فرهنگی جنبش حماس در کوالالامپور حضور یافتند تا ضمن ابراز احساسات نسبت به این حادثه تلخ و محکومیت خود را محکوم کنند. سرکوب ظالمانه ترور شهید هانیه در تهران.

ارزانی گفت: به همین منظور شب گذشته مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این زاهد مجاهد جبهه مقاومت در دفتر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی با حضور پرشور فارسی زبانان با سخنرانی برگزار شد. و مداحی .

وی اظهار داشت که صفحه شرم آور دیگری به شناسنامه این رژیم وحشی اضافه شده است. وی افزود: شهادت اسماعیل هنیه نه تنها برای مسلمانان بلکه برای همه آزادی خواهان جهان پیامی دارد که اتحاد و انسجام برای فروپاشی و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی گفت: رژیم صهیونیستی با نقض جدی تمامیت ارضی و امنیت ملی ایران، این مجاهد نستوه و رهبر ارشد جبهه مقاومت را در تهران ترور کرد و قطعاً این کار را خواهد کرد. پاسخ قاطع و قاطع جمهوری اسلامی ایران دریافت کنید.

حضور گسترده فارسی زبانان در مراسم تجلیل از رهبر جبهه مقاومت در مالزی

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *