داماد من ایرانی است و من ایران را خیلی دوست دارم!

تبلیغات بنری


در حاشیه رقابت های تیراندازی المپیک پاریس، نشست مشترک مسئولان فدراسیون جهانی تیراندازی و فدراسیون ایران برگزار شد.

یورنا- در این جلسه عباس محمدینایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ایران با لوسیانو روسی، رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان درباره مسائل مربوط به توسعه تیراندازی با کمان در ایران گفتگو کرد.

عباس محمدی در ابتدا گفت: از برگزاری این جلسه تشکر می کنم. ابتدا به رئیس فدراسیون تیراندازی ایران سلام می کنم. امیدوارم بتوانیم از حمایت شما بهره مند شویم و فرهنگ تیراندازی را در ایران بیش از پیش گسترش دهیم.

وی افزود: ایران استعدادهای زیادی مانند محمد بیرانوند دارد که در طول فعالیت های خود سعی در شناسایی و معرفی آنها داریم.

نایب رئیس فدراسیون تیراندازی در کشورمان گفت: برای ارتقای سطح مربیان خود قطعا به کمک شما نیاز داریم. تیراندازی با کمان ایران پتانسیل جهش را دارد و در المپیک بعدی خبرهای خوبی از ایران خواهید شنید.

لوسیانو روسینیر با تاکید بر علاقه خود به فرهنگ و مردم ایران گفت: خوشحالم که دختر و پسر ایرانی روز به روز در حال پیشرفت هستند. در بازدید توماس باخ از مسابقات تیراندازی بسیار خوشحال بود که بیرانوند با وجود سن کم 16 ساله اش توانست در پرواز هدف به المپیک برسد.

وی افزود: ما نیز آماده کمک به ایران هستیم. در صورت لزوم، یک آکادمی برای شناسایی جوانانی مانند Byranund ایجاد کنید. من کاملاً آماده هستم تا به دختران و پسران جوان ایران کمک کنم تا خود را نشان دهند و هر کاری لازم باشد انجام خواهم داد و تا جایی که بتوانم کمک خواهم کرد.

رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در پایان خاطرنشان کرد: برادر شوهرم ایرانی است و من ایران را خیلی دوست دارم!

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *