فصل چهارم «چل پله زیر زمین» روی آنتن نهال می‌رود

تبلیغات بنری


فصل چهارم انیمیشن چل پله زیر زمین که شامل داستان هایی در مورد طبیعت، محیط زیست، گونه های جانوری و معماری در ایران است، تولید و آماده نمایش است.

یورنا – به گزارش روابط عمومی پروژه، پس از استقبال مخاطبان از سه فصل سریال «چل پله زیر زمین» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی رضا طاهری که در فروردین 1402 و 1403 از شبکه کودک پخش شد، فصل چهارم انیمیشن سریال «چل پله زیر زمین» ساخته و آماده نمایش شد.

بدین ترتیب این اثر به نویسندگی نسیم خراشادی زاده و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی سوره از جمعه 21 مردادماه هر روز ساعت 17:00 از شبکه نهال پخش می شود و تکرار آن ساعت 19:45 خواهد بود.

در آستانه پخش، تیزر این اثر نیز که به تهیه کنندگی مهدی اولوطن ساخته شده بود، رونمایی شد.

فصل چهارم این سریال پخش می شود
فصل چهارم در ادامه سری سوم این مجموعه به بیان داستان هایی از طبیعت، محیط زیست، گونه های جانوری و معماری ایران می پردازد و سعی دارد مخاطبان کودک را با گنجینه های ملی و اهمیت حفظ آنها آشنا کند.
در سریال جدید چل پله زیر زمین، دکتر تور و دیگر موجودات به شهرهای مختلف سفر می کنند تا با انواع معماری ایرانی بر اساس جغرافیا و شرایط آب و هوایی آشنا شوند، همانطور که در فصل سوم داستان، شخصیت منفی دکتر کلک تلاش می کند به … تخریب زیستگاه حیات وحش و صید برخی گونه های جانوری در حال انقراض به محیط زیست و طبیعت ایران آسیب می رساند که با هوشیاری «دکتر تور» و کار تیم «کوشا» و سایرین موفق می شود. موجودات در تکمیل طرح های «کالک» دستیار «فضلیه»، خنثی سازی آن و کمک به حفظ گونه های گیاهی و جانوری در ایران.

فصل چهارم این سریال پخش می شود

فصل چهارم این سریال کمدی آموزشی فانتزی دو بعدی کامپیوتری برای کودکان در 13 قسمت 12 دقیقه ای تولید شده است.

سه فصل اول «چل پله زیر زمین» یکی از پرمخاطب ترین انیمیشن های سال های اخیر شبکه کودک است و تاکنون بیش از 255 هزار بازدید از شبکه تلویزیونی بی سیم داشته است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *