سارا روستاپور دبیر نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون شد

تبلیغات بنری


رئیس نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حکیمی در حکمی سارا روستاپور را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.

یورنا به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فرهاد فلاح با اشاره به تجربه، تخصص و سابقه سارا روستاپور در زمینه هنرهای نمایشی در حوزه کودک و نوجوان، وی را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی معرفی کرد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.

رئیس جشنواره در این حکم نوشت: جشنواره هنرهای نمایشی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل سابقه فعال و استقبال پرشور مردم همواره مورد توجه ویژه بوده است. انتظار می رود برای رسیدن به آینده ای روشن و تربیت نسل جدیدی از هنرمندان جوان، از فرصتی که در اختیار شما قرار داده شده و به مدد حضور پرشور و سرمایه این هنر یعنی مخاطب و توجه به قدرت خلاقیت، نبوغ و نبوغ نوجوانان، باعث رشد این هنر در نوزده سالگی شما می شود.
فلاح همچنین حکم رستاپور را ابلاغ کرد: فرزندان این دیار امانت الهی هستند و باید با آغوش باز شاهد تجسم امید و روزهای شاد زندگی در صحنه زندگی باشند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خاتمه این حکم ابراز امیدواری کرد که در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی شاهد رشد و تمایز این هنر در بین جوانان این سرزمین باشیم.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران در شهریور 1403 با حضور گروه های نمایشی اعضای جوان کانون از استان های مختلف کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *