ترور شهید هنیه بیانگر استیصال رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین است

تبلیغات بنری


وزیر نیرو در پیامی به مناسبت شهادت رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: انتقام سختی در انتظار عاملان این اقدام است.

یورنا- محرابیان وزیر نیرو در پیامی به مناسبت شهادت رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، اقدامات کور و دروغین رژیم صهیونیستی را که در ماه‌های اخیر به کشتار ده‌ها هزار غیرنظامی انجامید، گفت: زنان و کودکان و دیگر مردم مظلوم و بی دفاع غزه و اقدامات شنیع آنان در ترور یکی از بزرگان جهان اسلام بر اساس نص صریح قرآن کریم باطل است و با قصاص سخت مواجه خواهند شد. .

در پیام وزیر نیرو آمده است:

به نام سرور شهیدان و صدیقین

در میان مؤمنان مردان نیکوکار و وفادار به خدا هستند و برخی از آنان منتظر تغییرند.

شهادت مجاهد و فعال جبهه مقاومت اسماعیل هنیه از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس بار دیگر چهره پلید و جنایتکار رژیم صهیونیستی را آشکار کرد. تردیدی نیست که اقدامات سیاسی و مبارزات جهادی این مجاهد خستگی ناپذیر در مسیر برافراشتن پرچم اسلام و محور مقاومت و تلاش برای هدایت و حمایت از حقوق مشروع و مسلم ملت مظلوم فلسطین در بازیابی مستضعفان است. سرزمین هایی از کودکان – کشتار رژیم صهیونیستی در تاریخ مقاومت و شهادت برای همگان باقی خواهد ماند و تلاش این مرد بزرگ بود آنچه را که به خوبی به دست آورده است.

ترور ناجوانمردانه شهید بزرگوار اسماعیل هنیه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که رژیم غاصب صهیونیستی هیچ حس انسانیت و شرافتی ندارد و پس از حوادثی چون هجوم به الاقصی و مقاومت تاریخی مردم مظلوم غزه در در ماه های گذشته، اکنون در حالت ناامیدی کامل به سر می برد و با اجرای عملیات تروریستی، فانتزی خام تغییر معادلات را دنبال می کند.

اقدامات کور و دروغین رژیم صهیونیستی که در ماه های اخیر منجر به کشتار ده ها هزار زن، کودک و دیگر مردم مظلوم و بی دفاع غزه شده است و همچنین اقدام شنیع اخیر این رژیم در ترور یکی از بزرگان غزه. جهان اسلام و مقاومت، در حالی که مبانی نص صریح قرآن کریم باطل است و با انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت این شخصیت بزرگوار یکی از نمادهای جهان اسلام به مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت بویژه ساکنان غزه، از خداوند متعال برای آن شهیدان والا مقام صبر و شکیبایی مسالت دارم. برای خانواده محترمشان

علی اکبر محرابیان
وزیر نیرو

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *