رویداد گفتمانی قیام جوانان همگام با گام دوم انقلاب

تبلیغات بنری


برنامه ویژه رویداد بلاغی قیام جوانان، نزدیک شدن به بلاغت، تحلیل مشکلات، تبیین ضرورت جنبش عمومی جوانان و غیره. به همت فرهنگسرای امید برگزار می شود.

یورنا- به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگی هنری منطقه 13، ابوالفضل باقری سرپرست فرهنگسرای امید با اشاره به برگزاری این رویداد گفت: موضوع حضور جوانان و نقش آنها در عرصه های مختلف و مسائل مربوط به انقلاب و سیر آن از جمله موضوعاتی است که عملکرد ائمه انقلاب در آن به وضوح قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) نقش جوانان و حضور آنان در صحنه را در پیروزی انقلاب مؤثر دانستند و در دوران دفاع مقدس جوانان می خواهند دشمن را بیرون کنند. از زمین با ایفای نقش خود.

امام خامنه ای نیز با ایفای نقش جوانان انقلاب را رهبری کردند و معتقدند آینده برای جوانان است. از این رو با برگزاری رویداد شعاری قیام جوانان، طرحی جامع برای استفاده از توانمندی های جوانان ترسیم می شود که شامل قدرت الهی برای ورود نسل جوان متعهد به عرصه اداره کشور و بسترسازی می شود. برای تشکیل دولت جوان و حزب الله و نتایج این روند خواهد بود. لذا از تمامی جوانان 15 تا 20 ساله می خواهیم که در این جریان شرکت کنند و به ندای امام امت مبنی بر اعلام گام دوم انقلاب پاسخ دهند و ما را در این راه همراهی کنند. اجرای این گفتگو

وی خاطرنشان کرد: این برنامه روز جمعه 28 مردادماه از ساعت 8 الی 20 با حضور اساتید برجسته کشوری فرهنگسرای امید برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این برنامه با پیام رسان omidpluss@ و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 33305114 و 33355204 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *