۱۰ پایگاه موقت اورژانس در ایام اربعین حسینی در مرز شلمچه مستقر می‌شود

تبلیغات بنری


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تشکیل جلسه کمیته بهداشت اربعین در خوزستان و این دانشگاه دو ماه پیش و فعال شدن مرکز بهداشت، درمان و فوریت های پزشکی شهید سلیمانی شلمشا از هفته آینده خبر داد.

یورنا- سید محمد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی عبادان با بیان اینکه امسال 10 مرکز اورژانس موقت در محدوده دانشگاه علوم پزشکی عبادان برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین ایجاد می شود، گفت:

وی افزود: مرکز بهداشت، درمان و فوریت های پزشکی شهید سلیمانی شلمچه مقر فرماندهی اورژانس در این مرز است و با افزایش اربعین 5 پایگاه اورژانس در محورهای منتهی به خرمشهر و شلمچه مستقر می شود. الحسینی. زائران.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به حضور مستمر و فشرده پزشکیان در مرکز بهداشت، درمان و فوریت های پزشکی شهید سلیمانی در ایام اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس و آمبولانس در سایر دانشگاه ها علوم پزشکی با هماهنگی سازمان اورژانس کشور در گذرگاه مرزی و جاده های واقع در آن و منتهی به این گذرگاه.

محمدی از تامین و نگهداری مناسب داروها و سرم های مورد نیاز برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینیه توسط این دانشگاه خبر داد و گفت: جلسات هماهنگی با سایر سازمان های دارای امکانات درمانی مانند سازمان تامین اجتماعی برگزار شد. نیروی دریایی و کاروان های بهداشتی. همچنین از توانمندی نیروهای جهادی و داوطلب با اطلاعات گسترده بهره می بریم.

وی ادامه داد: امسال خدمات دندانپزشکی مورد نیاز زائران در مرکز بهداشت، درمان و فوریت های پزشکی شهید سلیمانی شلمچه ارائه می شود نیروهای بهداشتی و درمانی در مرز شلمچه در زمینه پیشگیری از بیماری ها مستقر می شوند بهداشت محیط و مواد غذایی و نوشیدنی های توزیع شده در موکب ها نظارت خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی عبادان تصریح کرد: کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی عبادان آموزش های حضوری و کتبی به زائران و همچنین آموزش های لازم به زائران اربعین را از رسانه ملی در خصوص تب دنگی و پشه آدس ارائه می دهند. خوشبختانه تاکنون پشه آئدس در استان خوزستان صید نشده است، اما باید احتیاط، پیشگیری از تب دنگی و رعایت توصیه های بهداشتی ضروری است.

به گفته وی، بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ایام اربعین در آماده باش هستند و بیمارستان های ولی عصر خرمشهر و آیت الله طالقانی آبادان نیز در ایام اربعین آماده خدمات رسانی به زائران و آسیب دیدگان احتمالی حوادث خواهند بود. ایام اربعین چهل روز به عنوان مراکز پشتیبانی.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *